آموزش طراحی هنری سطح یک ( دوره دوم)

شروع:
دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸ ۰۸:۰۰
پایان:
یک‌شنبه ۸ اردیبهشت ۹۸ ۲۳:۰۰
آموزش طراحی هنری سطح یک  ( دوره دوم)
برگزارکننده‌ی رویداد
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.
جزئیات
مهلت ثبت‌نام
قیمت (تومان)
تعداد

توضیحات

این دوره از کلاس های آموزش بازی سازی مدرسه بازی سازی مهدی یار به صورت حضوری برگزار می شود .

 

کلیه علاقه مندان به طراحی هنری و کانسپت در صنعت گیم می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

این سطح بصورت غیر دیجیتال برگزار میشود

سرفصل های آموزشی:

 

·        طراحی مقدماتی و اصول کانسپت آرت:

مفهوم طراحی مقدماتی در زمینه انواع شاخه های حرفه ای طراحی نقاشی به فرایند آموزش اصول پایه و بیسیک هنری اشاره دارد. در این فرایند آموزشی که معمولا شامل یک دوره طراحی ساده با مداد است، هنرجو اصول مهم و آکادمیک طراحی و نقاشی را می آموزد تا برای آغاز دوره های پیشرفته تری مانند طراحی چهره و فیگور آماده شود. در طراحی مقدماتی اغلب موضوع طراحی طبیعت بی جان تدریس می شود و هنرجو با عناصر پایه و مفاهیم هنرهای تجسمی مانند خط ، نقطه ، حجم ، تنالیته ، جنس ، بافت و تناسبات آشنا می شود. از این رو نام دیگر طراحی مقدماتی ، طراحی پایه ای است که پیشبرد اصول آن ، کاربرد طراحی در هنر را برای هنرجو آسان می کند.

هنر مفهومی یا Concept Art نوعی هنر  تصویر سازی است که برای انتقال ایده ها و مفاهیم و یا ایجاد آثار انتزاعی استفاده می شود. بیشترین استفاده از Concept Art در بازی های رایانه ای، فیلم ها، انیمشن ها و کتاب های کمیک است. در واقع هر کجا که نیاز به استفاده از تخیل در دنیای واقعی داریم، Concept ها به کمک می آیند.

 

·        آشنایی با مفاهیم UI و  UX

 

به صورت بسیار ساده UI که مخفف User Interface design می باشد بخشی از طرح می باشد که زمانی که بازیکن در حال رویت منو های بازی می باشد آن را مشاهده می نماید و UX که مخفف User Experience design می باشد به تجربه کاربر از استفاده از منوهای بازی گفته می بشود.

 

 

 

·        آشنایی با اصول اولیه طراحی کاراکتر و محیط

کاراکتر های کارتونی و انیمیشنی مواردی هستند که ما همواره و از زمان کودکی به آنها علاقه داشتیم.آنها وحشی، غیر قابل پیش بینی، و غیر واقعی هستند و ما با وابستگی به این شخصیت های کارتونی رشد کرده ایم

و در واقع آنها هیچ گاه بطور کامل از قلب و روح ما حذف نمی شوند. به همین دلیل است که حتی بعنوان بزرگسالان نیز ممکن است شخصیتی را بیابیم که ما را به یاد خودمان، یا چیزی که دوست داریم باشیم بیاندازد.

 

بنابراین طراحی کاراکتر خوب نشان دهندۀ این است که طراحی شما باید به گونه ای باشد که افراد با آن ارتباط برقرار کنند و جذبش شوند. موضوع اصلی ارتباط برقرار کردن با آن شخصیت است که می تواند از روش صحبت کردن، راه رفتن،

و یا تفکرِ آن شخصیت ناشی شود. طراحی کاراکتر باید منجر به تولید شخصیت های به یاد ماندنی و جذاب شود،خواه این شخصیت ها منفی یا مثبت، شاد یا ناراحت باشند.

 

·        پیش نیاز، علاقه مندی و زمان کافی برای تمرین

در این دوره طراحی از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. کارآموز باید زمان کافی برای تمرین در نظر بگیرد.


توجه: امکان جذب نفرات برترکلاس وجود داشته و هزینه کلاس نفر اول عودت داده خواهد شد. 

زمان برگزاری کلاس :

پنجشنه ها ساعت 11 الی 14
مدت کلاس : 30 ساعت (10 جلسه)

شروع کلاس 12 اردیبهشت 98

سخنرانان

سجاد قلی زاده

سجاد قلی زاده

آرتیست و مدرس دانشگاه

آدرس:تهران خیابان سنایی، نرسیده به خیابان مطهری، کوچه ۲۱، پلاک ۲ مجتمع آموزشی رایان کالج