ثبت ‏نام ترم پاییز انستیتو ملی بازی‌سازی

شروع:
یک‌شنبه ۲۱ مهر ۹۸ ۱۰:۰۰
پایان:
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۹۸ ۲۳:۵۹
مکان: تهران
ثبت ‏نام ترم پاییز انستیتو ملی بازی‌سازی
برگزارکننده‌ی رویداد
جزئیات
مهلت ثبت‌نام
قیمت (تومان)
تعداد

کسب اطلاعات بیشتر در irangdi.ir

دپارتمان هنری

احسان طاهری

احسان طاهری

مبانی هنر

زمان کل 20 ساعت
این دوره جهت آشنایی علاقه مندان به بازیسازی و برای درک هر چه بهتر اصول و مبانی هنری به کار رفته در صنعت بازی سازی برگزار می شود.
امید است در این دوره هنر جویان با مهارتها و نیازهای به کار رفته در یک اثر (بازی) آشنا شده و قدرت تحلیل و توانایی تصمیم گیری آنها برای انتخاب یک شیوه مناسب (هنری)جهت اجرای یک پروژه بازی افزایش یابد.

جلسات و سیلابسها
• آشنایی کلی استاد با هنر جویان
• عناصر هنری به کار رفته در یک بازی
• شیوه ها و تکنیکهای داستان گویی
• تاریخ هنر و استایلهای هنری رایج در بازی
• کلیات فتوشاپ
• اصول سینمایی در گیم
• روشهای جذب مخاطب
• تکنیکهای اجرا در بازی
• رفع اشکال راهنمایی هنرجویان برای انتخاب مسیر

حسین زارعی

حسین زارعی

گرافیک در بازی و طراحی UI

زمان کل کلاس 20 ساعت
مباحث :
آشنایی با اصول گرافیک، مختص گیم
آشنایی با روانشناسی رنگ در گیم
شناخت اصول زیبایی شناسی در گیم
تکنیکهای ساخت و پرداخت ui
شناخت نوع گرافیک با توجه به محتوا( هماهنگی فرم و محتوا )
آموزش طراحی کارکتر و زمینه برای گیم
اصول دیجیتال پینت در گیم
تکنیکهای دیجیتال پینت در گیم

پژمان آقایی

پژمان آقایی

مدلسازی فضا و پراپ

زمان کل 25 ساعت
آشنایی با محیط Autodesk Maya
-مفاهیم اولیه مدلسازی.
-شناخت و نحوه استفاده از ابزارهای مدلسازی Maya
-ساخت یک 3D Prop یا یک Environment
-نحوه خروجی گرفتن درست برای موتورهای بازی سازی.
-رندر آبجکت ها در Marmooset Toolbag
-در این دوره هنرجو یا با مفاهیم اولیه مدلسازی و ایجاد 3d Asset برای گیم آشنا میشود. و سعی میشود که هنرجو یک Environment یا یک 3d Prop رو در طول دوره بسازد.

الهام ارکیا

الهام ارکیا

تصویرسازی دیجیتال

زمان کل 20 ساعت
اموزش طراحي كركتر و شخصيت سازي ، آموزش ديجيتال پينت
شناخت حجم و آناتومي

امین شهیدی

امین شهیدی

مبانی انیمیت سه بعدی

در این دوره با مبانی اولیه انیمیشن در فضای سه بعدی آشنا خواهیم شد. نرم‌افزاری که با آن کار خواهیم کرد 3ds max خواهد بود.
مبانی حرکت و زمانبندی و حرکت اجسام با ماهیت های مختلف کار خواهد شد و در ادامه به ساختار استخوان بندی شخصیت‌ها در بازی های سه بعدی پرداخته خواهد شد.
در بخش پایانی کلاس ساختار بدن انسان و کارکرد عضلات با توجه به گیم دیزاین و محدودیت های فنی بازی‌ها بررسی می‌شود.
و انیمیشن ‌های in-place و root motion آموزش داده خواهد شد.
و امیدواریم بتوانیم در انتهای کلاس به درک صحیحی از تولید انیمیشن in-game برای بازی‌های سه بعدی برسیم.

موسی ترابی

موسی ترابی

مدلسازی فضا در بازی سه بعدی

زمان کل 40 ساعت
بررسی روند و طراحی pipline مناسب برای اجرای محیطهای گم سه بعدی و بررسی کلی نرم افزارهای مربوط

پویا ظریف

پویا ظریف

کانسپت آرت

امین شهیدی

امین شهیدی

کاراکتر انیمیشن

در این دوره از شناخت مبانی شناخت اناتومی شخصیت شروع خواهیم کرد و به چگونگی طراحی انیمیشن به شکل ایده خواهیم پرداخت.
در ادامه با شناخت مختصری از ریگ biped نرم افزار 3ds max به چگونگی اجرای ایده ها خواهیم پرداخت.
در مورد پایپ لاین انیمیت کردن با محوریت کامبت انیمیشن صحبت خواهیم کرد.
و دوره را با آماده سازی فایل انیمیت برای ورود به گیم انجین به اتمام میرسانیم.

دپارتمان طراحی

امیر محمد رضایی

امیر محمد رضایی

مبانی طراحی بازی

زمان کل 20 ساعت
در دوره مبانی طراحی بازی، شما با مباحثی مانند وظایف طراح بازی در یک گروه تولید بازی، مهارت‌های سه‌گانه طراح بازی، المان‌های رایج در طراحی بازی، نقش طراح بازی در موفقت پروژه‌ها، تفاوت تیم‌های سازنده گیم، بررسی طراحی بازی در سبک‌های مختلف و تاریخ بازی و سرگرمی، آشنا می‌شوید.

پویا تیموریان

پویا تیموریان

طراحی کاراکتر مقدماتی

زمان کل کلاس 30 ساعت
در این کلاس ابتدا به مباحث اولیه فرم و ساختار بدن پرداخته و در ادامه با انتخاب موضوع به طراحی مجموعه ای از کاراکترها می پردازیم.

محمد امینی

محمد امینی

گیم مکانیک و سیستم دیزاین

زمان کل 20 ساعت
در این دوره از زوایای مختلف به مکانیک‌ها که کوچکترین عناصر تشکیل‌دهنده‌ی بازی‌ها هستند می‌پردازیم و با روش‌ها و ابزارهای سیستماتیک این عناصر را مطالعه و طراحی می‌کنیم. انتظار می‌رود دانش‌پژوهان در انتهای این دوره شناخت نسبتا دقیقی نسبت به طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم‌های مختلف بازی مانند چرخه اقتصادی و بالانس این سیستم‌ها پیدا کنند.

مجتبی رجبی

مجتبی رجبی

یونیتی برای طراحان بازی

در این درس با ادیتور یونیتی و ابزار مورد نیاز برای یک طراح بازی آشنا می شویم. با کامپوننت ها و GUI آشنا می شوید. روش استفاده از کانفیگ ها آموزش داده می شود. با ابزار ProBuilder آشنا می شوید.
به صورت کلی نیازمندیهای یک طراح بازی از نرم افزار یونیتی آموزش داده می شود.

بنیامین پاسوار

بنیامین پاسوار

طراحی بازی غیر دیجیتال

زمان کل 40 ساعت
طراحی بازی، هنری ست که با به چالش کشیدن خود می توانیم در آن پیشرفت کنیم.
تنها راهی که می توان با آن طراح بازی شد، طراحی بازی ست!
باید بازی بسازید تا بازی سازی را فرابگیرید!

در این کلاس، برای فهم بهتر بازی ها، اجزای آن و چگونگی خلق مکانیزم های مختلف، به سراغ بازی های رومیزی می رویم.
با اصطلاحات طراحی بازی بیشتر آشنا شده و با هم بازی می سازیم. بسیار زیاد!

مجید رحمانی

مجید رحمانی

طراحی مرحله سه بعدی در یونیتی

زمان کل 20 ساعت

این دوره به صورت کلی به سه بخش تقسیم می‌شود. کلاس‌های تئوری، کلاس‌های عملی و پروژه.
هنرجویان در ابتدا و در بخش تئوری کلاس با مفاهیم و تعاریف رایج در طراحی مرحله آشنا شده و به آنالیز و تحلیل مرحله بازی‌های گوناگون خواهند پرداخت.
در بخش دوم کلاس، با استفاده از آموزش ابزار ProBuilder در موتور یونیتی تلاش خواهد شد تا پایپلاین طراحی مرحله از طراحی دو بعدی گرفته تا پیاده‌سازی در انجین را بررسی کنیم. ضمن اینکه نحوه‌ی کار کردن با پروبیلدر و امکانات مختلف آن نیز معرفی خواهند شد.

در بخش سوم دوره به هنرجویان طراحی مرحله در قالب پروژه محول خواهد شد تا با استفاده از مفاهیم تئوری آموزش داده شده و استفاده از ابزار پروبیلدر اقدام به پیاده‌سازی مرحله صورت گیرد.

دپارتمان فنی

حمید جلیلی

حمید جلیلی

بازی سازی با یونیتی سطح پیشرفته

زمان کل 32 ساعت
پروژه محور، ساخت یک بازی کامل با استفاده معرفی و پیاده سازی پکیج های موردنیاز، تو دوره پیشرفته ما وارد جزئیات بیشتری از بازی سازی میشیم و بحث مون تخصصی تر میشه ، سعی کردیم تو این دوره در مورد اصول بهینه سازی هم صحبت کنیم که به چه صورت از منابع تون به صورت بهینه استفاده کنید.

سید کاظم میرنظامی

سید کاظم میرنظامی

برنامه نویسی پیشرفته در C#

در این دوره کمی بیشتر و عمیقتر در مورد زبانی برنامه نویسی C# و دات نت خواهید آموخت. C#7 و
در ابتدا با مباحث Regular Expressions, Collections , LINQ, Async Programming, Reflection,
Managed Programming آشنا میشوید. و بعد از آن با .net core آشنا خواهید شد، مباحث DI, Streams, NetworkingT , ADO.NET و Tasks and Parallel مهمترین موضوعات این بخش خواهند بود.
در پایان دوره ASP.NET Core و MVC به صورت اجمال ارایه خواهد شد.

محمد ایرجی

محمد ایرجی

برنامه نویسی به زبان سی شارپ سطح متوسط

زمان کل 32 ساعت
مفاهیم اولیه، آشنایی با محیط، پروژه محور ساخت یک بازی در کنسول سی شارپ، در این دوره شما زبان برنامه نویسی سی شارپ، که یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی شیء گرا می باشد را از 0 تا 100 آموزش خواهید دید و پس از یادگیری با کمک این زبان می توانید تکنولوژی مورد علاقه خود را (وب، ویندوز و موبایل) انتخاب کرده و هرچه سریع تر در آن حرفه ای شوید.

مهرشاد نیک نژاد

مهرشاد نیک نژاد

مبانی فنی بازی سازی

در این کلاس، با تمام چالشهای فنی بازیسازی آشنا می شوید. این درس به صورت تئوریک برگزار می شود و خواهید دانست که بخشهای فنی ساخت بازی، چگونه است. واقعیت بخش فنی پروسه ساخت بازی به شما معرفی می شود و در پایان خواهید فهمید که فرد مناسبی برای بخش فنی ساخت بازی هستید یا خیر.

محمد ایرجی

محمد ایرجی

بازی سازی با یونیتی سطح متوسط

زمان کل 32 ساعت
پروژه محور، ساخت یک بازی 2 بعدی در محیط یونیتی و آشنایی با محیط و مفاهیم اولیه، چگونه یک بازی ساز حرفه ای شویم؟” برای پاسخ به این سوال شما و یادگیری Unity دوره تدارک دیده ایم که می توانید با شرکت در آن به صورت کامل یونیتی را یاد بگیرید. البته در دوره های متوالی آموزش بازی سازی میتوانید حرفه ای تر شوید.

حمید جلیلی

حمید جلیلی

برنامه نویسی و پیاده سازی طراحی بازی game design programing

زمان کل 24 ساعت
چگونگی طراحی و پیاده سازی بخش طراحی بازی در یونیتی، در ساخت یک بازی اینکه مدل ساز سه بعدی یا انیماتور چه کاری میکنند، یا برای پیاده سازی صدا و یا محیط و کاراکتر و ... چگونه پیاده سازی میشود مشخص است ولی برای بخش هایی که خیلی واضح نیستند چه؟ برای مثال چه کسی تعیین می‌کند که در یک بازی شوتر اول شخص، چند گلوله باید در خشاب اسلحه باشد؟ یا یک راند از بازی چقدر سخت باشد؟ یا سرعت شلیک اسلحه چقدر باشد؟ زمان تعویض خشاب چطور؟ اتفاق هایی بازی چه زمانی رخ دهند ؟ ترتیب اتفاقات چطور ؟ همه‌ی این کار‌ها در حوزه‌ی طراحی بازی گنجانده می‌شوند.

محمد ایرجی

محمد ایرجی

ساخت یک بازی تحت شبکه

زمان کل 20 ساعت
مفاهیم و نیازها در اختیار دانشجو قرار میگیرد فقط موضوع شبکه آموزش داده میشود. یک دوره کاملا پروژه محور، در این دوره، یک بازی میسازیم که آنلاین باشد، تکنولوژی های مربوط به real time بودن یک بازی را یاد میگیریم. یا اینکه چطور یک leader board داشته باشیم. البته، تمام پیش نیاز های دیگه ساخت بازی در طول این دوره در اختیار شما قرار میگیره پس نگران بلد نبودن بخش های دیگه نباشید.

حمید جلیلی

حمید جلیلی

پروژه فنی: ساخت یک بازی با تدریس فیزیک

زمان کل 16 ساعت
مفاهیم و نیازها در اختیار دانشجو قرار میگیرد فقط موضوع فیزیک. آموزش داده میشود. یک دوره کاملا پروژه محور، در این دوره، یک بازی میسازیم که مبتنی بر مفاهیم فیزیک باشد، تمامی نکات مورد نیاز برای استفاده از فیزیک یونیتی را در یک بازی را یاد میگیریم. و میبینم که استفاده درست از فیزیک چطور الگوریتم های بازی سازی را آسان تر میکند!
البته، تمام پیش نیاز های دیگه ساخت بازی در طول این دوره در اختیار شما قرار میگیره پس نگران بلد نبودن بخش های دیگه نباشید.

سید کاظم میرنظامی

سید کاظم میرنظامی

Asp.net Server Side Programming

زمان کل 32 ساعت
در این دوره مقدماتی در خصوص دیتابیس، کویری نویسی، طراحی جدول ها بیان خواهد شد.
معماری Server Client با طرح مساله ای واقعی تمرین میشود.
روش های مختلف ارتباط سرور با کلاینت، و همینطور سرویس های مختلف سمت سرور با یکدیگر
مطرح و بررسی خواهند شد.
عناوین اصلی این دوره عبارتند از:
Web Api / DI
Query Programming
ADO.NET / EF / Linq
Web Services(Rest/SOAP)
Socket Programming
Realtime Connections
Serialization

حمید جلیلی

حمید جلیلی

پروژه فنی: ساخت یک بازی با تدریس هوش مصنوعی

زمان کل 20 ساعت
مفاهیم و نیازها در اختیار دانشجو قرار میگیرد فقط موضوع AI آموزش داده میشود.

برگزارکنندگان

آدرس:تهران ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، درب دانشکده دندانپزشکی، بالاتر از مسجد الزهرا، ساختمان جدید انستیتو ملی بازی‌سازی واقع در شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب)