رویداد به پایان رسیده است!
طراحی اعتیادآور با استفاده از گیمیفیکیشن در تاریخ سه‌شنبه ۲۶ آذر به پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)

طراحی اعتیادآور با استفاده از گیمیفیکیشن

شروع:
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸ ۱۵:۰۰
پایان:
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸ ۱۸:۰۰
طراحی اعتیادآور با استفاده از گیمیفیکیشن
برگزارکننده‌ی رویداد
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

داستان

گناه، چه حسی بهت میده؟ تا حالا بهش فکرکردی؟
به نظرت میتونیم با کمک گناه، کارای خوب هم انجام بدیم و راضی باشیم؟

 بذار یه داستان برات تعریف کنم اوایل عصر مسیحیت، اواگریودُ پونتو(راهبی یونانی) ۷ گناه کبیره رو گفت تا تمایلات منفی انسان رو نشون بده که انجام این گناه ها، ادم ها رو محکوم به جهنم سوزان و ترسناک می‌کرد.

این هفت گناه را حتما می شناسی:

• غرور (Pride)
• طمع (Greed)
• شهوت (Lust)
• حسادت (Envy)
• خشم (Wrath)
• شکم‌پرستی (Gluttony)
• تنبلی (Sloth)

حس و حال وحشت جهنم رو توی نمایشنامه و کارهای هنری و اخلاقی اروپای قرون وسطا تا الان دیدیم و ورژن جدیدش رو قرار توی کارگاه ما ببینید!!!

صبرکن خیلی نترس...

ما دور هم جمع می شیم و از بدترین گناهان انسان با مقداری بدجنسی بهترین استفاده  رو می کنیم، لازم نیست به خاطر گناهات خجالت زده باشی چون قرار توی این کارگاه با کمک ترکیب گیمیفیکیشن واقتصاد رفتاری، زندگی و کسب وکار هیجان انگیزتری رو خلق کنیم.

دانش خاصی هم نیازی نیست، ما باهم کلی مثال کاربردی رو بررسی می‌کنیم تا به خوبی درک کنی و بتونی طراحی اعتیادآورجذابی روخلق کنی.

استاد گناه شناس

کامران حاتمی

کامران حاتمی

مدیر تیم آقای گیمیفیکیشن

دانش آموخته MBA امیرکبیر
مشاور، طراح و مجری گیمیفیکیشن

برگزارکنندگان

انجمن علمی MBA

انجمن علمی MBA

کامران حاتمی

کامران حاتمی

مدیر سایت آقای گیمیفیکیشن

سوالات متداول

آیا در انتهای این دوره به شرکت کنندگان مدرک اعطا می شود؟
بله، در انتهای این دوره از سوی انجمن علمی MBA به شرکت کنندگان مدرک ارائه می شود.
پیش‌نیاز های علمی شرکت در این رویداد چیست؟
در این رویداد نیازمند پیش نیاز علمی خاصی نیست
مخاطبین این رویداد چه کسانی هستند؟
مناسب برای همه گناهکاران به ویژه طراحان و مدیران استارتاپ‌ها و سازمان‌ها

آدرس:تهران تهران خیابان سمیه-حدفاصل سپهبد قرنی و نجات اللهی-دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی-ساختمان شماره 6-سالن فرهیختگان