کاور
"معارفه آکادمی آموزگار " در تاریخ جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰ به پایان رسیده است.
جزئیات
مهلت ثبت‌نام
قیمت (تومان)
تعداد

معرفی آکادمی آموزگار

تأسیس: 5 بهمن 1396

برگزاری کارگاه های برنامه نویسی و طراحی سایت، بازی سازی، ارز دیجیتال، و مهارت های توسعه فردی

برگزاری کارگاه های تربیت مدرس بازی سازی و برنامه نویسی جهت تدریس در مداس و آموزشگاه ها

برگزای کلاس های پژوهشی برای مدارس در تهران

اهداف آکادمی آموزگار

آموزش و پرورش نیرو متخصص و ماهر جهت:

·        کارآفرینی و اشتغال زایی برای جوانان

·        انجام فعالیت های پژوهشی و علمی 

·        معرفی و ورد به بازارکار و صنعت 

·        شرکت در مسابقات و جشنواره های داخلی و خارجی 

·        حمایت از استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

·        استعدادیابی شغلی

سوابق اجرائی آکادمی آموزگار

برگزاری بیش از:

  • 7 کارگاه حضوری برنامه نویسی
  • 23 کارگاه آنلاین برنامه نویسی 
  • 4 کارگاه حضوری بازی سازی
  • 11 کارگاه آنلاین بازی سازی 
  • 15 وبینار مهارت های توسعه فردی 
  • 6 کلاس آنلاین free discussion
  • 6 کارگاه آنلاین ارزهای دیجیتال

کسب مقام اول و دوم در جشنواره خوارزمی، فرهیختگان جوان و مسابقات منطقه ای

حضور دانش آموزان در مسابقات دانشجویی دانشگاه شریف

اشتغال زایی برای بیش از 23 دانشجو و فارغ التحصیل از دبیرستان

تقویم آموزشی ترم زمستان - بهار

معرفی دپارتمان برنامه نویسی

دپارتمان برنامه نویسی: 

برگزاری کارگاه های هدفمند کوتاه مدت و بلند مدت پروژه محور، جهت آماده سازی فراگیران برای ورود به بازارکار برنامه نویسی 

 

فرآیند کارگاه های بلند مدت آکادمی: 

این فرآیند در 5 ترم و با هدف آموزش برنامه نویسی از پایه تا آماده سازی فراگیران جهت ورود به بازارکار و شرکت در مسابقات و جشنواره ها طراحی شده است.

برنامه نویسی پایه (ترم 1)

پیشنیاز: علاقه­ مندی و اشتیاق به برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی: پایتون، سی شارپ 

سرفصل ها: 

·        آشنایی با صنعت برنامه نویسی

·        آشنایی با زبان های برنامه نویسی و کاربردهای آن 

·        نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز برای برنامه نویسی

·        آموزش مفاهیم پایه ای برنامه نویسی به صورت کاربردی و پروژه محور 

·        آموزش دستورات اصلی برنامه نویسی

·        آشنایی با اجزاء کامپیوتر 

·        پروژه ها: ربات تلگرام، بازی، نرم افزارهای کاربردی مثل محاسبه مالیات، سود بانکی، وام بانکی و ...

برنامه نویسی مقدماتی (ترم 2)

پیشنیاز: آشنایی با مفاهیم اولیه برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی: سی شارپ

سرفصل ها:

·        آموزش با نحوه اجراء دستورات سی شارپ توسط کامپایلر 

·        آموزش فرآیند اجراء برنامه بر روی لب تاپ و کامپیوتر 

·        آموزش با نحوه ی استفاده دستورات مقدماتی سی شارپ (متغیر، شرط، حلقه تکرار، تابع و ...) 

·        آموزش ویندوز فرم و اصول طراحی نرم افزار 

·        پروژه ها: ماشین حساب، پیام رسان، کتابخانه، ربات تلگرام
 

برنامه نویسی تکمیلی (ترم 3) 

پیشنیاز: آشنایی با زبان برنامه نویسی سی شارپ (ترم 2)

زبان برنامه نویسی: سی شارپ 

·        آموزش تلریک و کار با کامپوننت های آن 

·        آموزش مفهوم کلاس و آشنایی با شئ گرایی

·        آموزش کار کردن با عکس ها و فایل ها در برنامه 

·        آموزش طراحی و پیاده سازی پروژه در سی شارپ 

·        پروژه ها: بازی، نرم افزار رزرو هتل،، نرم افزار رستوران 


برنامه نویسی پیشرفته 1:

پیشنیاز: ترم 3 

زبان برنامه نویسی: سی شارپ و SQL Server

·        آموزش نصب و راه اندازی SQL Server

·        آموزش برنامه نویسی ویندوز فرم با دیتابس و تعریف پروژه 

·        آشنایی با برنامه نویسی و مفاهیم .Net framework.  و Net Core.

·        آموزش شئ گرایی

·        آموزش ایجاد ارتباط بین پایگاه داده و برنامه 

·        آشنایی با معماری نرم افزار 

برنامه نویسی پیشرفته 2:

پیشنیاز: ترم 4

·        شی گرایی تکمیلی

·        اصول Entity Framwork

·        اصول کدنویسی استاندارد

·        مفهوم نرم افزارهای مرتبظ با سرور

کارگاه های دپارتمان برنامه نویسی

بخشی از کارگاه های برنامه نویسی

مدرس: آقای مهندس معینی

معارفه برنامه نویسی سی شارپ

مدرس: آقای مهندس معینی

معارفه مشاغل تحت تاثیر برنامه نویسی

مدرس: علی آموزگار

دپارتمان بازی سازی

دپارتمان بازی سازی

فرآیند آموزش بازی سازی

 

دپارتمان تخصصی آموزش بازی سازی، آکادمی آموزگار در پنج ترم مسیر خود را دنبال می کند.

این پنج ترم شامل :

دوره دوبعدی مقدماتی ، دوره دوبعدی پیشرفته ، دوره سه بعدی، دوره درآمدزایی و مارکتینگ بازی، دوره تخصصی AR&VR

 

ترم اول 

دوره دوبعدی مقدماتی

خروجی دوره : دو بازی – Space Shooter & Defense Shooter (جنگنده فضایی ، دفاع از سیاره)

پلتفرم خروجی : PC

نرم افزار های مورد استفاده : Unity & Photoshop

در این دوره هنرجویان با دنیای بازی سازی و نرم افزار های مربوط به آن آشنا می شوند وهیچ پیش نیازی از برنامه نویسی و گرافیک نیاز نیست.

در این دوره هنرجویان مفاهیم برنامه نویسی و گرافیک بازی و قابلیت های موتور بازی سازی یونیتی را یاد می گیرند و در قالب دو پروژه کاربردی به خروجی بازی سازی می رسند.

سرفصل های این دوره در وب سایت آکادمی آموزگار موجود می باشد.

 

ترم دوم 

دوره دوبعدی پیشرفته 

خروجی دوره : سه بازی – Runner & Shooter & Platformer (ماریو ، سرباز کوچولو ، قهرمان دونده)

پلتفرم خروجی : PC & Android

نرم افزار های مورد استفاده : Unity & Photoshop & Moho

در این دوره هنرجویان، بازی سازی را در سطح پیشرفته فراخواهند گرفت و می توانند به صورت حرفه ای وارد دنیای بازی سازی شوند. این دوره کاملا پروژه محور می باشد و مباحث انیمشن در بازی به صورت کامل تدریس می شود

سرفصل های این دوره در وب سایت آکادمی آموزگار موجود می باشد.

ترم سوم 

دوره سه بعدی 

خروجی دوره : سه بازی – Racing & FPS (ماشین بازی – تیر انداز ماجراجو)

پلتفرم خروجی : PC

نرم افزار های مورد استفاده : Unity & Photoshop & 3D s Max

این دوره شامل مدل سازی سه بعدی، بافت دهی، و انیمیشن سه بعدی و تولید بازی های سه بعدی می باشد.

سرفصل های این دوره در وب سایت آکادمی آموزگار موجود می باشد.

ترم چهارم 

دوره مدل های درآمد زایی و مارکتینگ بازی

خروجی دوره : پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای و تبلیغات در بازی

پلتفرم خروجی : Android

نرم افزار های مورد استفاده : Unity 

پیش نیاز این دوره گذراندن ترم دوم بازی سازی آکادمی می باشد.

مهمترین بخش بازی سازی، درآمدزایی از آن می باشد. در این دوره پیاده سازی فایربیس، تپسل، چشمک، پرداخت درون برنامه ای کافه بازارتدریس می شود.

سرفصل های این دوره در وب سایت آکادمی آموزگار موجود می باشد.

ترم پنجم 

دوره AR & VR 

خروجی دوره : Book Interactive (کتاب های تعاملی)

پلتفرم خروجی : Android

نرم افزار های مورد استفاده : Unity 

پیش نیاز این دوره گذراندن ترم دوم بازی سازی آکادمی می باشد.

در این دوره شامل تدریس تکنولوژی های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است.

سرفصل های این دوره در وب سایت آکادمی آموزگار موجود می باشد.

کارگاه های دپارتمان بازی سازی

سیمنار آشنایی با بازی سازی

سخنران: آقای طوسی

معارفه بازی سازی با یونیتی

مدرس: آقای طوسی

کارگاه های دپارتمان ارز دیجیتال

وبینار خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال

وبینار خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال

وبینار درآمدزایی و ارتقاء سواد مالی در دنیای مدرن

وبینار درآمدزایی و ارتقاء سواد مالی در دنیای مدرن

وبینار رستگاری در تکنولوژی

ارزهای دیجیتال در ایران و جهان

کارگاه های دپارتمان توسعه فردی

هدف گذاری نوجوان

مدرس: خانم گل آرا شریعت زاده

موفقیت تحصیلی و راهکار های آن

مدرس: آقای دکتر داروغه

مدیریت استرس

مدرس: خانم گل آرا شریعت زاده

آماده باش برای امتحانات

مدرس: آقای دکتر داروغه

رستگاری در تکنولوژی چیست؟

 
رستگاری در تکنولوژی سلسله وبینارهایی است که آکادمی آموزگار در نظر گرفته است تا هر ماه حداقل یک رویداد آنلاین برگزار کند و با افراد فعال و موفق در تکنولوژی به گفت و گو بپردازد تا مردم بتوانند خود را برای پسا کرونا و آینده ی دیجیتالی و از همه مهم تر انقلاب صنعتی چهارم آماه کنند. انقلاب صنعتی چهارم یعنی ورود ربات های پیشرفته، هوش مصنوعی، مواد جدید، بیوتکنولوژی. پس ما نیاز داریم خودمان را برای چنین آینده که احتمالا با تاخیر وارد ایران خواهد شد آماده کنیم. 

وبینارهای رستگاری در تکنولوژی

اولین وبینار رستگار در تکنولوژی

آینده و جایگاه ایران در تکنولوژی

دومین وبینار رستگاری در تکنولوژی

ارزهای دیجیتال در ایران و جهان

سومین وبینار رستگاری در تکنولوژی

عوامل موفقیت در بازار ایران

چهارمین وبینار رستگاری در تکنولوژی

شبکه سازی انسانی در آغاز کسب و کار

پنجمین وبینار رستگاری در تکنولوژی

از ایده تا اجراء

ششمین وبینار رستگاری در تکنولوژی

دیجیتال مارکتینگ در ایران

هفتمین وبینار رستگاری در تکنولوژی

آشنایی با سواد مالی و هوش مالی

کارگاه های گذشته آکادمی آموزگار

برگزارکنندگان

آکادمی آموزگار
آکادمی آموزگار
آموزش بازی سازی، برنامه نویسی، ارزهای دیجیتال و مهارت های توسعه فردی

سخنرانان

علی آموزگار
علی آموزگار
مؤسس آکادمی آموزگار
آکادمی آموزگار
برگزار‌کننده: آکادمی آموزگار
۱۳۵۳
دنبال کننده
۳۸
کل رویدادها
۱
رویداد فعال

تخصص ما آموزش برنامه نویسی، بازی سازی و در کنار آن مهارت های کسب و کار جهت ورود و معرفی به بازار کار می باشد.   ...

بیشتر از ۵۰ نفر (۸۷%) این برگزارکننده را توصیه کرده‌اند.

رویدادهای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

کارگاه آنلاین بازی سازی (رایگان)

  • آنلاین
  • رایگان
  • آکادمی آموزگار
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰

دوره جامع تحلیل داده با اکسل و زبان R و پایتون

  • آنلاین
  • ۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان
  • مجموعه آموزشی حساب لرن
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰

دوره جامع Penetration Testing Zero to Hero

  • آنلاین
  • ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • آکادمی راوین
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰

دوره های رباتیک دانشگاه علم و صنعت ایران

  • آنلاین
  • از ۱۶۰,۰۰۰ تومان
  • دانشگاه علم و صنعت ایران