رویداد به پایان رسیده است!
کارآموزی طراحی UI , UX رهنماکالج در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تیر به پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)

رویدادهای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم

چهارشنبه ۲۱ خرداد

Heuristic Evaluation

  • ۸۰,۰۰۰ تومان
آواتارآکادمی دوسنت
پنج‌شنبه ۲۲ خرداد

ارزیابی تجربه کاربری (UX Evaluation)

  • از ۷۰۰,۰۰۰ تومان
آواتارآکادمی دوسنت
کاور
شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۵:۰۰

کارآموزی طراحی UI , UX رهنماکالج

  • رایگان
  • تهران
  • تکنولوژی
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

رهنماکالج


رهنماکالج دوره‌های کارآموزی کاملا رایگان برای علاقه‌مندان به رشته‌های برنامه‌نویسی، طراحی UI,UX، بازاریابی دیجیتال و یادگیری ماشین (Machine Learning) برگزار می‌کنه.

 

هدف رهنماکالج هم توانمند کردن دانشجوها و تازه فارغ‌التحصیل‌های مستعدیست که دنبال کار می‌گردن. رهنما کالج آموزشگاه نیست، بلکه یه فضای خلاق و پویاست که ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی کارآموزا رو وارد پروژه‌های چالشی می‌کنه، بهشون فوت و فن کار رو یاد میده و توی ورکشاپ‌ها بهشون مهارت‌هایی مثل اخلاق حرفه‌ای و کارتیمی آموزش داده میشه. بعد از به انجام رسوندن یه پروژه‌ی واقعی و پشت سرگذاشتن دوره، کارآموزایی که از خودشون توانایی و شایستگی نشون دادن و انگیزه‌ی ورود به بازار کار دارن برای مصاحبه‌ی کاری معرفی میشن.

 

توی بهار 98 رهنماکالج قصد داره نهمین دوره کارآموزی رو با موضوع طراحی UI,UX برگزار کنه.


دوره UI , UX


رهنما کالج دوره‌های جامع و فشرده‌ی کارآموزی طراحی UI,UX رو طی ۶ هفته‌ به صورت کاملا رایگان با حضور اساتید حرفه‌ای این حوزه برگزار می‌کنه. این دوره شامل آموزش عملی مهارت‌های مورد نیاز طراحی UI,UX است و فرصتیه برای تجربه عملی و کاربردی طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری. هدف از این دوره آموزش افراد مستعد برای آمادگی ورود به بازارکار حرفه‌ایست تا بتونن به موفقیت محصولات و خدمات بازار IT کمک کنند. 

 

برای ثبت‌نام در این دوره لازم است از طریق سایت رهنما کالج اقدام کنید و برای پذیرش نمونه‌کارهاتون رو ارسال کنید و در روز تعیین شده در آزمون آنلاین ورودی شرکت کنید.

rahnemacollege.com


مهارت‌هایی که در این دوره کسب می‌کنید


  • معماری اطلاعات: طراحی جریان کاربری و وظایف کاربر، مرتب‌سازی اطلاعات، ویژگی‌ها و خلق ساختار سلسله مراتبی از محصول
  • کاربرپژوهی ‏(سنتز و مستند‌سازی): مرتب‌سازی و کشف الگو، تعریف دامنه‌ی مسئله، طراحی پرسونا، سناریو و نقشه‌ی تجربه
  • کاربرپژوهی (جمع‌آوری اطلاعات): آشنایی با روش‌های پژوهش اولیه، انتخاب روش مناسب و اجرای عملی کاربرپژوهی
  • تفکر طراحی: شناخت طراحی، نوآوری و آشنایی با فرایند حل مسئله و بهره‌گیری از تفکر طراحی برای تعریف محصول و خدمت
  • استراتژی محتوا: خلق محتوای هدفمند، مدیریت و برنامه‌ریزی محتوا، نقش روایتگری در دیزاین محصول و تهیه کپی موثر در رابط کاربری
  • طراحی تعاملی: شناخت ابعاد طراحی تعاملی و آشنایی با الگوهای تعامل کاربر، محصول و تمرین ساختن پروتوتایپ
  • طراحی مفهومی: اسکچینگ، تمرین بصری‌سازی و تصمیم‌گیری بهترین راه‌حل
  • خلاقیت: آشنایی با روش‌های متنوع ایده‌پردازی و تمرین تفکر خارج از چهارچوب برای کشف راه‌حل‌های تازه و رسیدن به نوآوری
  • ارتباطات: آشنایی با ساختار تیم محصول و راهکارهای همکاری موثر با مدیر محصول و دیگر ذی‌نفعان و آشنایی با مهارت‌های نرم مورد نیاز برای همکاری بهتر
  • چابک و اسکرام: آشنایی با فرایند توسعه محصول اسکرام و تطبیق فعالیت‌ها با رویکرد چابک و آشنایی با رویکرد توسعه استارتاپ چابک
  • کاربردپذیری: شناخت استانداردهای کاربردپذیری محصول و تمرین برگزاری آزمون کاربردپذیری، بینش، گزارش و ارائه راه‌حل مسائل کشف‌شده
  • طراحی رابط کاربری: شناخت ابعاد بصری، شناخت اصول طراحی بصری و آشنایی با دستورالعمل بصری و سیستم طراحی
  • ارگونومی شناختی: آشنایی با مفاهیم شناختی مورد نیاز در طراحی و توصیه‌های متناسب با محدودیت‌ها و عوامل شناختی
  • هک رشد: آشنایی با تکنیک‌ها و ترفندهای بازاریابی و رشد سریع کسب‌وکارها و معرفی چهارچوب‌های مطرح
  • گیمیفیکیشن: آشنایی با گیمیفیکیشن و راه‌حل‌های تطبیق کاربر با محصول و ایجاد عادت و وفاداری در کاربران
  • طراحی داده‌محور: آشنایی با تصمیمات مبتنی بر داده، شناخت اهداف کسب‌وکار و بازاریابی‌، ترجمه به معیارهای طراحی و آشنایی با روش‌های جمع‌آوری داده 

 

اساتید دوره

صالح برادران امینی
صالح برادران امینی
کاربرپژوهی
علیرضا رنجبر شورابی
علیرضا رنجبر شورابی
گیمیفیکیشن و طراحی متقاعدکننده
سجاد بهجتی
سجاد بهجتی
استراتژی محتوا
شیرین شمس
شیرین شمس
معماری اطلاعات
لادن میربد
لادن میربد
خلاقیت و هک رشد
علیرضا نیکوکار
علیرضا نیکوکار
استراتژی تجربه‌کاربری
زینب اقدسی
زینب اقدسی
پرسونا و مستندسازی پژوهش
پرهام باغستانی
پرهام باغستانی
کاربردپذیری و طراحی داده‌محور
علی بابائی
علی بابائی
طراحی تعاملی و طراحی بصری
حامد عبدی
حامد عبدی
ارگونومی شناختی
وحید ابولحسنی‌نژاد
وحید ابولحسنی‌نژاد
همکاری تیم محصول
مصطفی توحیدی‌فر
مصطفی توحیدی‌فر
تفکر طراحی

برگزار‌کننده

آواتار

رهنما کالج

رویداد های برگزارشده۸
  • شروع: شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۵:۰۰
  • پایان: چهارشنبه ۲۶ تیر ساعت ۲۰:۰۰

آدرس: تهران تهران خیابان بهشتی، بین میرعماد و سرافراز ، پلاک ۳۴۰، رهنما کالج