رویداد به پایان رسیده است!
کارگاه های آنلاین برنامه نویسی ، بازی سازی و ICDL (ویژه نوجوانان) در تاریخ یکشنبه ۱۵ تیر به پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)

رویدادهای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم

کاور
دوشنبه ۵ خرداد ساعت ۰۸:۰۰

کارگاه های آنلاین برنامه نویسی ، بازی سازی و ICDL (ویژه نوجوانان)

  • رایگان
  • آنلاین
  • کسب و کار
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

تو کارگاه های ما چه خبره ؟


سلام و عرض ادب 

امیدواریم حالتون خوب و سلامت باشید . 

قبل از این کرونای لعنتی ما کارگاه هامون حضوری بود ولی خب ما هرگز متوقف نمیشیم و به رشد کردن ادامه میدیم . به خاطر همین تصمیم گرفتیم تا زمانی که شرایط عادی بشه کارگاه هارو به صورت آنلاین برگزار کنیم . 

ببخشید متن ما خودمونیه ها چون دوست داریم با ما احساس صمیمیت کنید . 

قبل از هر چیز این کارگاه مخصوص نوجوان ها یه به قولی دهه هشتادی ها هست . 

حالا یکم درباره کارگاه های خودمون توضیح بدیم . 

بزن بریم . 

خب آموزش برنامه نویسی ما چهار ترم هست .

ترم پایه ، ترم مقدماتی ، تکمیلی 1 و تکمیلی 2

ترم یک :

در ترم اول یعنی ترم پایه ی ما چه اتفاقاتی میفته .

این ترم ویژه نوجوانانی هست که هیچ آشنایی با برنامه نویسی و کامپیوتر ندارن و پیشنیازی هم نداره .

از صفر صفر شروع می کنیم مبانی و مفاهیم برنامه نویسی رو به صورت کارگاهی و پروژه محور آموزش می دیم .

ساخت برنامه های کوچک و بازی های ساده به هدف آموزش مفاهیم اصلی برنامه نویسی و پیاده سازی الگوریتم بخشی از آموزش اصلی ما خواهد بود .

البته چون هنرجو ها تازه با کامپیوتر و دنیای آی تی دارن آشنا میشن و خیلی در کار کردن با کامپیوتر ماهر نشدن ما کار کردن در محیط ویندوز رو هم به عزیزان آموزش میدیم .

خب می تونم بگم تقریبا نود درصد هنرجو های نوجوان ما می تونن این ترم رو با موفقیت پشت سر بذارن .

ترم دو :

بریم سراغ ترم دو یعنی مقدماتی .

این ترم هم یکجورایی مثل ترم اول هست ولی با یک تفاوت . دراین ترم هنرجوها زبان سی شارپ رو آموزش می بینن و یاد میگیرن که چجوری در محیط ویژوال استودیو کار کنن .

اما چون همچنان تازه برنامه نویسی رو یاد گرفتن مجدد تمام مفاهیمی که در ترم اول گفته شده رو آموزش می بینن ولی با زبان سی شارپ .

در این ترم بچه کار گروهی رو هم شروع می کنن و به صورت گروهی روی پروژه ها کار می کنن .

این ترم یک ویژگی داره و اینکه یک نفر در انتهای این ترم به این جمع بندی میتونه برسه که آیا علاقه و یا توان ادامه برنامه نویسی رو داره یا خیر .

ترم 3 :

ترم سه که میشه ترم تکمیلی یک .

کسانی که وارد این ترم میشن به این معنی هست که به برنامه نویسی علاقه مند هستن و نگاه جدی تری به این مهارت پولساز دارن .

این ترم هم با زبان سی شارپ کار خواهد شد ولی در ترم گذشته با ساختار زبان سی شارپ آشنا میشن و در این ترم پروژهای اساسی تری رو طراحی می کنن .

البته این رو هم بگم کمی هم زبان سی پلاس پلاس آموزش داده خواهد شد تا تفاوت ها و مفاهیم رو عمیق تر درک کنن .

از ترم دو به بعد تمام فعالیت های کارگاه ها به صورتی تیمی خواهد بود تا هنرجو های ما کار تیمی و از همه مهم تر روحیه ی تیمی رو آموزش ببینن .

ترم 4 :

و اما ترم آخر یعنی ترم تکمیلی چهار .

خب در این ترم زبان پایتون از صفر آموزش داده خواهد شد . ولی همچنان زبان سی شارپ هم آموزش داده میشه ولی به این صورت که یک پروژه تیمی تعریف میشه که ضمن کار کردن روی اون پروژه استاد بهشون آموزش خواهد .

در پایان این ترم هنرجوها آماده میشن برای مسابقات و جشنواره های کشوری و بین المللی .

جشنواره سینا ، ابن سینا ، خوارزمی ، مسابقات دانشگاه شریف و هر مسابقه ای که امکان شرکت درش وجود داشته باشه .

و از این مرحله به بعد وارد ترم تخصصی میشن که دیگه اونجا شروع می کنیم به کار کردن روی پروژه هایی که اقتصادی هستن و قابل ارائه به بازار کارن .

اما نکاتی در خصوص تمامی کارگاه های ما :

هدف اصلی ما تربیت نیرو کار خوش فکر ، خلاق و ماهر هستش نه اینکه بخوایم کارمند پرورش بدیم .

آینده ، آینده ی فکره، آینده هوش مصنوعی و کسانی برنده هستن که صاحب فکر و ایدئولوژی باشن . کسانی که بتونن کار تیمی انجام بدن .

بنابر این سرمایه گذاری ما روی آموزش فکر کردن و کار تیمی هستش .

تمامی کارگاه ها ضبط ویدئویی خواهند شد و در حساب کاربری شما در سایت   www.amoozgaracademy.ir  قرار خواهد گرفت که شما از اونجا میتونید دانلود کنید .

در پایان برای تمامی کارگاه ها گواهی پایان دوره صادر خواهد شد که متناسب با بازار کار هست .

 


رده سنی


این کارگاه ها ویژه نوجوانان می باشد یعنی 12 تا 16 سال که در واقع پایه ششم تا دهم می شود که بهترین سن برای شروع مهارت آموزی است . حالا این مهارت می تواند برنامه نویسی ، بازی سازی یا هر مهارت دیگری باشد . 

ما از اینکه بتوانیم به شما در جهت رشد و پیشرفتتان کمک کنیم بسیار خوشحال می شویم و این امر را رسالت خود می دانیم . 

همیشه رو به اوج و جاری باشید . 

مدرسان

سید علی آموزگار
سید علی آموزگار
مؤسس گروه آموزشی آموزگار

www.amoozgaracademy.ir

امین طوسی
امین طوسی
مدیر شرکت بازی سازی و انیمیشن سازی میداستودیو - طراح بازی - تهیه کنندگی و کاگردانی انیمیشن سه بعدی در صدا و سیما - مدرس انیمیشن و بازی سازی در دانشگاه فرهنگ

www.amoozgaracademy.ir

علی معینی
علی معینی
کارشناسی نرم افزار - کارشناسی ارشد هوش مصنوعی - برنامه نویس و طراح سایت - مدیر پروژه پژواک افزار ، ماکسی مد ، تبرک - طراح سایت کاله ، ایرتویوتا ، گاجینو ، خیلی سبز ، soft98

www.amoozgaracademy.ir

آرش سرداری
آرش سرداری
مدیر شرکت نرم افزاری بامداد ایرانیان (تولید کننده نرم افزارهای حسابداری و مالیاتی) برنامه نویس مشاور مالی شرکت ها و سازمان ها

www.amoozgaracademy.ir

برگزار‌کننده

آواتار

گروه آموزشی آموزگار

ما یک تیم هستیم که در حوزه ی آموزش برنامه نویسی و بازی سازی به نوجوانان فعالیت می کنیم .  هدف ما تربیت نیروی خلاق ، خوش فکر و مؤثر برای بازار کار می باشد .  نیرویی که توانایی تولید شغل و کارآفرینی را داشته باشد .  هدف اصلی ما آموزش فکر کردن می باشد ،

رویداد های برگزارشده۴
رویداد های فعال۱