رویداد به پایان رسیده است!
کژوال‌کمپ: داستان‌های موفقیت در تاریخ دوشنبه ۱۴ مهر به پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)
کاور
شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۶:۰۰

کژوال‌کمپ: داستان‌های موفقیت

  • رایگان
  • آنلاین
  • تکنولوژی
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

کژوال‌کمپ


کژوال‌کمپ رویداد آموزشی تولید بازی با هدف ارتقای صنعت بازی‌سازی در کشور می‌باشد. جامعه‌ی مخاطب این رویداد بازی‌سازان و دانشجویان علاقه‌مند به تولید بازی می‌باشند. افراد شاخص و توسعه‌دهندگان مطرح بازی در کشور به آموزش و اشتراک دیدگاه‌های خود در زمینه‌ی تولید، مدیریت، مسائل فنی و هنری رویداد می‌پردازند.

از تاریخ ۲۳ شهریور تا ۱۵ مهر به بیان داستان موفقیت افراد کلیدی در صنعت بازی‌سازی موبایل ایران خواهیم پرداخت. 

شنبه 29 شهریور_ از کلوب بازی تا استودیوی بازی سازی

احسان طاهری
احسان طاهری
کارگردان، کانسپت آرتیست، نویسنده
امین شهیدی
امین شهیدی
مدیر تیم و انیماتور تیم Black Cube Games

معرفی احسان طاهری


احسان طاهری:

کانسپت آرتیست، کارگردان، نویسنده

متولد ۱۳۶۰شروع فعالیت از سال ۱۳۸۱

فعال در حوضه های انیمیشن، گیم، فیلم

همکاری در فیلمهای: محمد رسول الله، سریال زیر خاکی، سریال نفس

همکاری در پروژه های: تگ و وی، عصر پهلوانان، خروس جنگی، صفر تا صد، روبو هالو و...

همکاری در پروژه های انیمیشن؛ گرگ و همسایه ها، بازمانده، عاشوراییان، جوجو روبی و ...

طراحی و ساخت تیزرهای متعدد تبلیغاتی

رویداد کژوال کمپ:

همواره یکی از راه های آموزش و اشتراک گذاری دانش و تجربیات برای رشد و ارتقاع صنعت برگزاری رویدادهای فرهنگی بوده است.

رویداد کژوال کمپ یکی از این موارد است که توسط گروهی متعهد و حرفه ای در فضایی صمیمانه برگزار می شود و قطعا برای پیشرفت و رشد صنعت بازی سازی در ایران موثر و مفید واقع شده است. به امید رخت بر بستن کرونا و امکان برگزاری چنین برنامه هایی به صورت حضوری و صمیمانه تر برای همه دوستان و دست اندر کاران این رویداد دانشی آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.

یک‌شنبه 30 شهریور - داستان موفقیت بازی سرآشپز

کاوه نجفی
کاوه نجفی
مدیر تیم و طراح و گرافیست
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی کاوه نجفی


 کاوه نجفی:

کاوه نجفی ، متولد ۶۴ و انصرافی دانشجوی دکترای سال سوم مکانیک ، عادت زندگیم انیمه و فیلم و یادگیری بوده. علاقه شدیدی به هر مدل یادگیری دارم موسیقی ورزش هنر زبان فلسفه و روانشناسی. ریاضی فیزیکم به طرز مرموزی خوبه. 

۵-۶ سال کامل وارد بازی سازی شدیم، من اول کد میزدم بعد ارتیست و دیزاین ، شروع سختی بود ولی شکر خدا با داشتن کلی دوست و رفیق باحال الان یه تیم قوی بازی سازی داریم که از هیچ ژانری نمیترسیم. الان یه تیم کامل از برنامه نویس و ارتیست و مانیتایزیم . تیم ما کاسپین هست که مستقر در پارک فن اوری سینتک دانشگاه ازاد قزوین هستیم ، هر قزوینی پر تلاشی جاش توی تیم ماست.

رویداد کژوال کمپ بهترین جایی که شما به جامعه بازی ساز و خود مارکت محلی ایران ارتباط بگیرید و برای ادمای پر انگیزه پرتلاش بهترین مکان برای پیدا کردن تیم و اشنا شدن با همکارای ایندشونه . رقابت توی کژوال کمپ باعث میشه شما راه ۱-چند ساله رو طی ۲ ماه برید و برای بعضیا هم ازمایش شخصیه عالی ای میتونه باشه

دوشنبه 31شهریور_بررسی بازی آمیرزا

شهریار ازهاریان‌فر
شهریار ازهاریان‌فر
بنیانگذار استودیو نردبان اندیشه
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی شهریار ازهاریان‌فر


شهریار ازهاریان‌فر:

فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان ژورنالیست حرفه‌ای حوزه فناوری و تحلیلگر سخت‌افزار و بازیهای رایانه‌ای در نشریه "کاربر" شروع کرد. بعد ها فعالیت خود را در نشریه بازی رایانه، سخت افزار نرم افزار، رایانه خبر، صفر و یک، وب و... ادامه داد. سال 1393 استدیو شخصی خود را به همراه حمید و سعید عبدالهی با نام نردبان اندیشه تاسیس کرد، بازیهای بسیار موفق باقلوا و آمیرزا محصول این شرکت هستند.

علت حضور در کژوال کمپ:

شنیدن داستان موفقیت از زبان سازندگان به همراه درک درست از سختی‌ها می‌تواند راه را برای تیم‌های بعدی هموار کند، شنیدن دست اول اتفاقات و شیوه تصمیم‌گیری‌ها و نحوه کار و مدیریت محصول به همراه جزئیات کافی برای تیمهای تازه تاسیس میتواند نیمی از راه باشد، در این ارایه قصد داریم تا داستان موفقیت آمیرزا و نحوه تصمیم‌گیری‌های غلط و درست را بررسی کنیم و در نهایت ببینیم چه عواملی بر تولید یک محصول موفق نقش عمده‌ای دارد.

سه‌شنبه1مهر _ داستان یک وی اف ایکس آرتیست

سروش عباسیان
سروش عباسیان
Real Time VFX Artist
امین شهیدی
امین شهیدی
مدیر تیم و انیماتور تیم Black Cube Games

معرفی سروش عباسیان


سروش عباسیان: 
Real Time VFX Artist
 کارشناسی رشته گرافیک (ارتباط تصویری) از دانشگاه انقلاب اسلامی تهران
یکی از اعضای تیم Black Cube Games
شروع فعالیت من در حوزه بازی سازی برمیگردد به سال  1390 همراه دوستانم در تیم بلک کیوب گیمز (Black Cube Games) تا به امروز.
در این سالها علاوه به حضور در تیم بلک کیوب در نقش Real time VFX Artist (طراح جلوه های ویژه بصری) و UI Artist (طراح رابط کاربری) در پروژه های زیر افتخار همکاری داشتم :  

قصه بیستون
بیداری
 Shadow Blade
عمو نوروز

Children of Morta 
 Shadow Blade 2 (Vertical Slice)
 Avaria vs
خروس جنگی 
 هردمبیل 
Infantimals
Time Cut
Moomin house 
Electron, 
Transit Mania, 
Tricorn
صاعقه 
شکارچی
جعبه موسیقی
فودکاردیا
Lawless
Epic Battle Simulator 2

چهار‌شنبه، 2مهر_ صدا، روحِ تصویر

عمران طاهری
عمران طاهری
طراح صدا و آهنگساز
امین شهیدی
امین شهیدی
مدیر تیم و انیماتور تیم Black Cube Games

معرفی عمران طاهری


عمران طاهری:

متولد ۱۳۶۴

تاریخ شروع کار موسیقی، سال ۱۳۸۰ با نوازندگی پیانو در آموزشگاه و فرهنگسرای ارسباران، کلاس های آکادمی نی نوا و آکادمی موسیقی کنسرواتوار

موسیقی متن را با انیمیشن در سال ۱۳۸۴ شروع کردم و با بازیه سیاره‌ی میترا در سال ۱۳۸۷ وارد صنعت موسیقی بازی های رایانه ای شدم

نمونه کارهای انجام شده در صنعت گیم : جنون سیاه، استیم کارت، روبو هالو، خروس جنگی، مزرعه‌ی بهاری و...

پنج شنبه، 3 مهر،داستان موفقیت بازی طراح‌باشی

حسن کریمی قدوسی
حسن کریمی قدوسی
مدیرعامل گاراژ گیم
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی_حسن کریمی قدوسی


حسن کریمی قدوسی

متولد 1365.

کارشناسی کامیپوتر رشته نرم افزار از دانشگاه فردوسی مشهد

شروع فعالیت ام در حوزه بازی بازی به سال 83 بر میگردد، زمانی که به عنوان یکی از نویسنده های مجله دنیای بازی مشغول شدم و سالها نقد بازی های مختلف را می نوشتم.

در سال 90، با تاسیس اولین استودیو بازی کار بروی یک بازی کامیپوتری به نام بیداری:خاکسترهای سوزان را در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک شروع کردم. همزمان شعبه دیگری از استودیو در مشهد، به روی یکی از اولین بازی های F2P ایرانی به نام مرزرعه شادی فعالیت می کرد.

پس از انتشار بازی ها، در فروردین 1393 وارد بنیاد ملی بازی های رایانه ای شدم و در آنجا به عنوان قائم مقام مدیرعامل و سپس مدیرعال تا فروردین 1398 مشغول بدوم.

از تیر ماه 1398، با تاسیس گاراژ گیمز فعالیت تولید بروی بازی ها رو دوباره شروع کردم. بازی طراح باشی، اولین محصول استودیو گاراژ، در فرودین ماه 1399 در کافه بازار منتشر شد.

هم اکنون در حال انجام کارهای به روزرسانی های بازی طراح باشی و شروع پروژه جدید می باشم.

جمعه، 4 مهر_ ازمدرسه تا بلک کیوب گیمز

نوید شاد رخ
نوید شاد رخ
کانسپت آرتیست
امین شهیدی
امین شهیدی
مدیر تیم و انیماتور تیم Black Cube Games

معرفی نوید شاد‌رخ


نوید شادرخ

کارشناسی ارتباط تصویری 13 سال سابقه در صنعت گیم به عنوان آرتیست در پروژه هایی نظیر افسانه عمو نوروز, پروانه: میراث نگهبانان نور و قصه بیستون

در شرایط امروز جامعه بیش از هر دوره دیگری نیاز به تبادل اطلاعات و ایجاد دورهمی برای جوامع مختلف تخصصی به ویژه ویدیو گیم وجود دارد برپایی ایونت ها جشنواره ها و دیدار دوستان فعال در زمینه گیم همیشه دغدغه ایست که این روزها به نبود آن غبطه می خوردم. برگزاری رویداد کژوال کمپ فرصت خوبیست که با تلاش دوستان در حال برگزاریست خوشحالم که بخش کوچکی از این ایونت خواهم بود

زمان‌بندی_هفته دوم

شنبه، 29 شهریور
یک‌شنبه، 30 شهریور
دوشنبه، 31 شهریور
سه شنبه،1 مهر
چهارشنبه،2 مهر
پنج‌شنبه3، مهر
جمعه، 4 مهر
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگوییساعت ۱۶۱۶:۱۵
کلوب بازی تا استودیوی بازی سازی۱۶:۱۵۱۶:۴۵
پرسش و پاسخ۱۶:۴۵۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگوییساعت ۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت سرآشپز۱۶:۱۵۱۶:۴۵
پرسش و پاسخ۱۶:۴۵۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
بررسی بازی آمیرزا۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
داستان یک وی اف ایکس آرتیست ۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
صدا، روحِ تصویر۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت بازی طراح‌باشی۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
مدرسه تا بلک کیوب گیمز۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰

شنبه، 5مهر_از دغدغه رشد محصول تا شکل‌دادن فرهنگ و ساختار

امیرحسین ناطقی
امیرحسین ناطقی
بنیانگذار و مدیرعامل کوییز آو کینگز
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی امیر حسین ناطقی


امیر حسین ناطقی:

امیرحسین از همون سال‌های اول دانشگاه به بازی‌سازی علاقمند شد و کارش رو بعنوان برنامه‌نویس کلاینت در یکی از استودیوهای بازی‌سازی شروع کرد. طولی نکشید که به همراه چندتا از بچه‌های دانشگاه امیرکبیر، تیم جدیدی رو شکل دادن و کار ساخت کوییز آو کینگز رو شروع کردن. امیرحسین یکی از اون آدم‌هاییه که معتقده صنعت بازی‌سازی در ایران خیلی جا برای پیشرفت و بزرگ‌شدن داره و قصد داره تا جایی که می‌تونه به این رشد و بزرگ‌شدن کمک کنه. 

کژوال کمپ: بازی‌سازی در ایران جای رشد خیلی زیادی داره و این دوره از کژوال کمپ، فرصت خیلی خوبی برای کسانیه که به خلق بازی‌های جدید علاقه دارن و میخوان از کاری که دوست دارن درآمد زیادی هم به دست بیارن.

یک‌شنبه، 6مهر_داستان شکست تا موفقیت

وحید عبدالهی
وحید عبدالهی
توسعه کسب و کار

معرفی وحید عبدالهی


موسس و سردبیر اولین نشریه بازیهای رایانه در ایران با نام "بازی رایانه" است که با افراد بزرگ این صنعت نظیر هیدئو کوجیما، دیوید کیج، تیم شفر و... مصاحبه‌های اختصاصی داشته، او بیش از 15 سال سردبیر نشریه بازی رایانه بوده و بعد از توقف انتشار این ماهنامه استارتاپ خود را در استیشن F فرانسه راه‌اندازی کرد. اکنون به عنوان مربی کسب و کار تیمهای بازی سازی فعالیت میکند

علت حضور در کژوال کمپ

بازی سازی تنها معطوف به ساخت و محصول نهایی نمی‌شود، مجموعه پیش تولید، تولید و پساتولید منجر به تولید یک محصول موفق میشود، الزاما ساخت یک بازی بسیار خوب تضمینی برای موفقیت محصول ایجاد نمی‌کند، از این رو باید به ابعاد مختلف روند تولید و توسعه و بازاریابی محصول توجه کرد. در این رویداد علل و عوامل شکست در تیم‌های بازی‌سازی را جستجو می‌کنیم و برآنیم تا به یک مدل استاندارد برسیم تا محصول نهایی با کمترین میزان ریسک عرضه شود.

دوشنبه،7مهر_بررسی بازی بزن‌بهادر

ابوالفضل صادق
ابوالفضل صادق
مدیرعامل تتراپازل
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی_ابوالفضل صادق


ابوالفضل صادق :

بیوگرافی :

کارشناس ارشد نرم افزار

15 سال سابقه سطوح مدیریت شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی (رنو ، سایپا )

سرپرستی تیم های نرم افزاری در حوزه سیستم های ERP، استارتاپ ها و بازی سازی

مشاوره به تیم های مختلف در حوزه کارآفرینی و استارت آپ ها

رویداد کژوال کمپ:

همچین رویدادی در حوزه بازیسازی میتواند به رشد و توسعه و آموزش نیروی کار کمک شایانی بکند و نهایتا این اقدام میتواند باعث سرمایه گذاری و ظهور شرکت های بازی سازی مستقل گردد

سه‌شنبه، 8مهر_داستان موفقیت-از بتل فیش تا فندق

امید صادقوند
امید صادقوند
بازی ساز مستقل
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی امید صادقوند


امیدصادقوند:

از زمانی که بازار بازی های موبایل شکل گرفت شروع به ساخت بازی های مختلف کردم و جوایز و افتخارات زیادی بدست اوردند، از بازی های موبایلی توسعه بازی بتلفیش شروع شد و تا الان بازی های فندق و سماور را توسعه میدم.

شرح کوتاه:

برای بهبود و توسعه بازیسازی تو کشور بهتره که نمونه های زیادی مثل کژوال کمپ برگزار بشن تا افراد علاقمند به این راه هیجان انگیز کشیده بشن. امیدوارم راه کژوال کمپ همچنان ادامه داشته باشه

 

چهارشنبه، 9 مهر_داستان موفقیت بازی دبرنا

نرگس فرازان
نرگس فرازان
برنامه نویس وطراح بازی
یاسمن فرازان
یاسمن فرازان
برنامه نویس وطراح بازی
طه رسولی
طه رسولی
مدیرتولید بازی در آواگیمز

معرفی نرگس و یاسمن فرازان


نرگس فرازان:

بیوگرافی: کارشناسی کامپیوتر-نرم‌افزار، برنامه‌نویس تیم اسیدگرین گیمز در ساخت بازی‌های "لایو تی وی تایکون" و "دبرنا آنلاین" برای پلتفرم اندروید و iOS، دبیر یک دوره درس ساخت بازی‌های کامپیوتری دبیرستان دخترانه فرزانگان1
ورود من به بازی‌سازی حرفیه‌ای از یک مسابقه شروع شد و الان هم کژوال کمپ می‌تواند سکوی پرتابی برای شما باشد تا به رویای بازی‌ساز شدن نزدیکتر شوید.

یاسمن فرازان:

بیوگرافی:
همزمان با تحصیل در رشته‌ی طراحی صنعتی در دانشگاه تهران،از سال ۹۲ در انستیتوی ملی بازیسازی شروع به یادگیری طراحی بازی کردم. در کنار ساخت بازی برای گیم‌جم‌ها و مسابقات مختلف، که از خیلی از اون‌ها سربلند بیرون اومدیم، در شرکت‌های مختلف بازیسازی مشغول به کار بودم. حدود پنج سال پیش با چند نفر از دوستان بازیسازم تیم اسید گیرین گیمز رو تشکیل دادیم و بازی‌های «لایو تی وی تایکون» و بعد«دبرنا آنلاین»، از بازی‌های پرفروش کافه بازار، رو طراحی و تولید کردیم.
از حدود سه سال پیش به آلمان اومدم و در دانشگاه Cologne Game Lab مشغول به تحصیل بازیسازی شدم. همزمان در کنار درس، روی پروژه‌های مختلف بازی و بعدتر در شرکت‌های بازیسازی کار کردم. در سال‌های اخیر به برنامه‌نویسی Gameplay علاقمند شدم و حالا هم به عنوان برنامه‌نویس بازی در یک استودیوی مستقل مشغول به کار هستم. همزمان با تیم خودمون هم روی بازی‌های مختلفمون به عنوان طراح بازی و برنامه‌نویس کار می‌کنم.

نظر در مورد رویداد:
همیشه رویدادهای بازیسازی بهترین راه برای ورود جدی به بازیسازی و آشنا شدن با آدم‌های همفکر و تیم‌سازی بودن. چه فرصتی بهتر از این که این رو در کنار کافه بازار، یکی از مهره‌های کلیدی صنعت بازیسازی موبایل ایران، تجربه کنید.

پنج‌شنبه،10 مهر_ قصه موفقیت -یک فریلنسر

محمد نجفی
محمد نجفی
Senior character artist
امین شهیدی
امین شهیدی
مدیر تیم و انیماتور تیم Black Cube Games

معرفی محمد نجفی


محمد نجفی:

۳دی کاراکتر آرتیست با ۹‌سال سابقه در صنعت بازی های ویدئویی. سابقه همکاری با یوبی سافت در پروژه   Ghost Recon Wildland. و۳دی لید شرکت بلک کیوب گیم. وsenior character artistدر شرکت Mindtrust lab.

جمعه، 11 مهر_خاموش کردن پروژه، شکست یا موفقیت؟

حمید طوبی
حمید طوبی
مدیر تولید بازی کافه بازار
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی حمید طوبی


حمید طوبی

من کارم رو از گیم‌دیزاین شروع کردم و بعد از چند ماه به سمت مدیریت محصول رفتم.
در ۲ سال اخیر هم روی بحث‌های مدیریت تیم و استراتژی تمرکز داشتم.
نظرم در مورد رویداد:
سرمایه‌گذاری روی دانشجوها کاریه که باید از خود دانشگاه‌ها و نهادهای دولتی شروع بشه که متاسفانه انجام نمیشه و امثال این رویدادها باید بتونن تا حد امکان این خلا رو پر کنن. با توجه به پتانسیل بالایی که بازار بازی موبایل داره، امیدوارم بتونیم به بهترین نحو ممکن دانشجوهای عزیز رو توی این مسیر همراهی کنیم و به موفقیتشون کمک کنیم.

زمان‌بندی هفته سوم

شنبه، 5مهر
یک‌شنبه، 6 مهر
دوشنبه،7مهر
سه شنبه، 8مهر
چهارشنبه، 9مهر
پنج‌شنبه، 10مهر
جمعه، 11مهر
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
از دغدغه رشد محصول تا شکل‌دادن فرهنگ و ساختار۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
داستان شکست تا موفقیت ۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
بررسی بازی بزن‌بهادر۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت-از بتل فیش تا فندق۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت بازی دبرنا۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
قصه موفقیت -یک فریلنسر۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
خاموش کردن پروژه، شکست یا موفقیت؟۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰

شنبه، 12 مهر_داستان موفقیت-از ارتش های فرازمینی تا پسرخوانده

رامین لامیان
رامین لامیان
انیماتور و تکنیکال آرتیست
امین شهیدی
امین شهیدی
مدیر تیم و انیماتور تیم Black Cube Games

معرفی رامین لامیان


 رامین لامیان:

بیوگرافی : بیش از 10 سال فعالیت در صنعت گیم در پروژه هایی نظیر ارتش های فرازمینی ، مگنیس و همین طور بازی پسر خوانده به عنوان انیماتور ، تکنیکال آرتیست و همینطور طراح جلوه های بصری که هم اکنون هم در استودیو پاییزان مشغول به همکاری هستم .

 شرح نظر درباره ی کژوال کمپ : این رویداد می تواند گرد همایی و به اشتراک گذاری تجربه های خوب در زمینه ی ساخت گیم و موارد دیگر از سوی همه ی فعالین در این صنعت باشد و با سپاس از کافه بازار که متولی چنین رویداد خوبی برای گرد هم آمدن همه ی فعالین این عرصه شده است.

یک‌شنبه، 13مهر_داستان موفقیت من

علی صالحی
علی صالحی
برنامه نویس شرکت کرای تک
محمد ایرجی
محمد ایرجی
دبیر کژوال کمپ

معرفی علی صالحی


علی صالحی:

دانشجوی انصرافی شریف که به رباتیک علاقه داشت و خیلی اتفاقی سراغ بازی سازی رفت و الان تو شرکت کرایتک کار میکنه.
نظر درباره رویداد: کمبود نیروی انسانی خوب تو بازی سازی ایران همیشه از مشلات اصلی بوده، که یکی از تاثیرگذارتین عواملش، رفتن دانشجوهای خوب سمت شرکت های غیر بازی سازی بوده. اگه کژوال کمپ بتونه حتی یه مقدار هم دید دانشجوها رو درباره ساخت بازی عوض کنه و باعث بشه که جدی تر به عنوان آینده کاری بهش نگاه کنن عالیه.

دوشنبه، 14مهر_از گوشی موبایل تا دسته کنسول داستان انتشار بازی آن سوی باران برای کنسول ها

ارغوان انصاری
ارغوان انصاری
برنامه نویس
زینب موسوی
زینب موسوی
طراح بازی و کارگردان هنری
طه رسولی
طه رسولی
مدیرتولید بازی در آواگیمز

معرفی ارغوان انصاری ، زینب موسوی


ارغوان انصاری:

من ارغوان انصاری هستم. حدود ۱۰ ساله که به عنوان برنامه نویس عضو تیم فانوس هستم . در دانشگاه هم ریاضی و هوش مصنوعی خوندم. 

برای من شرکت در گیم‌ جم‌ها جزو لذت بخش‌ترین و مفیدترین زمان‌های این سال‌ها در بازی سازی بوده. تیم فانوس هم در یکی از همین گیم جم‌ها تشکیل شده. کژوال کمپ هم که یک گیم جم طولانی محسوب می‌شه و فکر می‌کنم برای کسانی که می‌خواهند یک تیم خوب تشکیل بدن یا اینکه با تیمشون تجربه صفر تا صد ساخت و انتشار یک بازی رو داشته باشن خیلی مفید خواهد بود 

 زینب موسوی:

نزدیک به یک دهه است که در دنیای بازی سازی سیر میکنم.

عاشق خلق کردنم و در حال حاضر طراح بازی٬ آرت دیرکتور و یکی از کوفاندرهای تیم مستقل فانوس هستم.

ما توی تیم فانوس در طول هر پروژه٬ خودمون رو داریم با بازی هایی که می سازیم کشف میکنیم.

توی این کمپ همه چی مهیاست تا بتونی دونه تو بکاری و میوه ی شیرین شو به زودی برداشت کنی

زمان‌بندی

شنبه، 12مهر
یک‌شنبه، 13مهر
دوشنبه، 14مهر
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت-از ارتش های فرازمینی تا پسرخوانده۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی۱۶
داستان موفقیت من۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی۱۶۱۶:۱۵
از گوشی موبایل تا دسته کنسول داستان انتشار بازی آن سوی باران برای کنسول ها۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰


برگزارکنندگان رویداد کژوال کمپ از شما فعال محترم در صنعت بازی موبایلی دعوت می‌کند تا در افتتاحیه دومین رویداد کژوال کمپ  حضور بهم رسانید. 

دومین رویداد کژوال کمپ به سبک و سیاق کژوال کمپ اول ولی با گستره کارگاه‌ها و محتوای آموزشی بیشتری قرار است تا در تاریخ ۲۲ شهریور ساعت ۱۶ شروع به کار کند.

این رویداد بازی‌سازی بر اساس افزایش آگاهی و به اشتراک گذاری محتوا بین اهالی فعال در حوزه بازی‌سازی شکل گرفته و در پی آن است همانند رویداد اول، شرکت کنندگان تیم شوند و به تولید بازی بپردازند. اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق سایت رویداد به آدرس casualcamp.ir و یا از طریق #کژوال_کمپ در فضای شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید. 

حامیان دومین رویداد کژوال کمپ علاوه بر بازار، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آواگیمز، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و انستیتو ملی بازی‌سازی، چند استودیوی بازی‌سازی مطرح از جمله پاییزان، Quiz Of Kings، مدریک، تتراپازل و نردبان اندیشه فردا هستند که در تامین جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی رویداد و ارائه  محتواهای آموزشی مشارکت خواهند داشت.

 


معرفی حامیان رویداد


  • کافه‌بازار
  • آواگیمز
  • بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
  • استودیوی بازی‌سازی پاییزان
  • Quiz Of Kings
  • استودیوی بازی‌سازی مدریک
  • انستیتو ملی بازی‌سازی
  • تتراپازل
  • نردبان اندیشه فردا
  • مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک)

برگزار‌کننده

آواتار

کژوال‌کمپ

کژوال‌کمپ رویداد آموزشی تولید بازی با هدف ارتقای صنعت بازی‌سازی در کشور می‌باشد. جامعه‌ی مخاطب این رویداد بازی‌سازان و دانشجویان علاقه‌مند به تولید بازی می‌باشند. افراد شاخص و توسعه‌دهندگان مطرح بازی در کشور به آموزش و اشتراک دیدگاه‌های خود در زمینه‌

رویداد های برگزارشده۴
رویداد های فعال۰
تعداد افراد توصیهکننده این برگزارکنندهبیشتر از ۱۰ نفر