رویداد به پایان رسیده است!
کژوال‌کمپ: داستان‌های موفقیت - هفته‌ی اول در تاریخ جمعه ۲۸ شهریور به پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)

رویدادهای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم

کاور
یک‌شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۶:۰۰

کژوال‌کمپ: داستان‌های موفقیت - هفته‌ی اول

  • رایگان
  • آنلاین
  • تکنولوژی
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

کژوال‌کمپ


کژوال‌کمپ رویداد آموزشی تولید بازی با هدف ارتقای صنعت بازی‌سازی در کشور می‌باشد. جامعه‌ی مخاطب این رویداد بازی‌سازان و دانشجویان علاقه‌مند به تولید بازی می‌باشند. افراد شاخص و توسعه‌دهندگان مطرح بازی در کشور به آموزش و اشتراک دیدگاه‌های خود در زمینه‌ی تولید، مدیریت، مسائل فنی و هنری رویداد می‌پردازند.

از تاریخ ۲۳ شهریور تا ۱۵ مهر به بیان داستان موفقیت افراد کلیدی در صنعت بازی‌سازی موبایل ایران خواهیم پرداخت. 

یک‌شنبه 24شهریور_قصه موفقیت بازی طراح باشی

حسن کریمی قدوسی
حسن کریمی قدوسی
مدیر عامل اسبق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
احسان کنگرانی
احسان کنگرانی
مدیر دپارتمان بازی کافه بازار

معرفی حسن کریمی قدوسی


 حسن کریمی قدوسی:

متولد 1365.

کارشناسی کامیپوتر رشته نرم‌افزار از دانشگاه فردوسی مشهد

شروع فعالیت‌ام در حوزه‌ی بازی به سال 83 بر میگردد، زمانی که به عنوان یکی از نویسنده‌های مجله دنیای بازی مشغول شدم و سال‌ها نقد بازی های مختلف را می‌نوشتم.

در سال 90، با تاسیس اولین استودیو بازی کار بروی یک بازی کامیپوتری به نام بیداری:خاکسترهای سوزان را در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک شروع کردم. همزمان شعبه دیگری از استودیو در مشهد، به روی یکی از اولین بازی های F2P ایرانی به نام مرزرعه شادی فعالیت می کرد.

پس از انتشار بازی ها، در فروردین 1393 وارد بنیاد ملی بازی های رایانه ای شدم و در آنجا به عنوان قائم مقام مدیرعامل و سپس مدیرعال تا فروردین 1398 مشغول بدوم.

از تیر ماه 1398، با تاسیس گاراژ گیمز فعالیت تولید بروی بازی ها رو دوباره شروع کردم. بازی طراح باشی، اولین محصول استودیو گاراژ، در فرودین ماه 1399 در کافه بازار منتشر شد.

هم اکنون در حال انجام کارهای به روزرسانی های بازی طراح باشی و شروع پروژه جدید می باشم

سه‌شنبه25شهریور _مجتبی رجبی_چگونه بازی‌ساز شدم

مجتبی رجبی
مجتبی رجبی
مدیرمحصول -طراح بازی
محمد ایرجی
محمد ایرجی
دبیر برگزاری کژوال کمپ

چهارشنبه 26 شهریور_ محمد زهتابی_داستان موفقیت پاییزان

محمد زهتابی
محمد زهتابی
مدیرعامل استودیو پاییزان
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی_محمد زهتابی


محمد زهتابی:

بیوگرافی : مدیر عامل استودیوی پاییزان, سازنده بازی های: ارتش های فرازمینی، مگنیس، پسرخوانده


 کژوال کمپ :  مشکل اول بازی سازی ما آشنا نبودن دانشجویان و جویندگان کار به دنیای بازی سازی است. فکر می کنم اگه کژوال کمپ به شناسایی بازی سازی به دانشجویان کمک کند بازیسازی ما پیشرفت خوبی خواهد کرد.

پنج شنبه،27 شهریور_جواد راستی_معرفی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان

جواد راستی
جواد راستی
عضو هیأت علمی دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه اصفهان
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی جواد راستی


جواد راستی
عضو هیأت علمی دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه اصفهان – مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان – مدیر امور فناوری، مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان

رویداد کژوال‌کمپ یک فرصت کم‌نظیر برای توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایلی در ایران است که با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ی نخبگان صنعت، بتوانند تجربه‌ی کوتاه، اما پرباری را در این حوزه به دست آورند و یک بار کل این فرآیند را با نظارت و راهنمایی مرحله‌به‌مرحله طی کنند.

جمعه،28 شهریور_علی افروغه_داستان موفقیت-ماجرای بازیساز شدن

علی افروغه
علی افروغه
برنامه نویس
اشکان عابدی
اشکان عابدی
مدیر پروموشن کافه بازار

معرفی_علی افروغه


علی افروغه:

بیوگرافی : شروع برنامه نویسی بازی از سوم راهنمایی ، همکاری در پروژه‌های shadow racer ، پسرخوانده و هم اکنون مدیر پروژه و مدیر فنی بازی باغ نگار

 کژوال کمپ : فرصتی بی‌نظیر برای رشد و انتقال تجربه‌ی گران‌بها در بازی‌سازی. این رویداد برای افراد علاقه‌مند، حکم یک کاتالیزور جدی برای عینیت بخشیدن به رویای بازیسازی را دارد.

 

زمان‌بندی_هفته اول

یک‌شنبه، ۲۳ شهریور
دوشنبه، ۲۴ شهریور
سه شنبه، 25 شهریور
چهارشنبه،26 شهریور
پنج‌شنبه، 27شهریور
جمعه،28 شهریور
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگوییساعت ۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت تخته‌باز۱۶:۱۵۱۶:۴۵
پرسش و پاسخ۱۶:۴۵۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
در بازی سازی از کجا آمدیم و به کجا می‌رویم؟۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت_چگونه بازی‌ساز شدم۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت پاییزان۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
معرفی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان ۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰
عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۶۱۶:۱۵
داستان موفقیت-ماجرای بازیساز شدن۱۶:۱۵۱۷
پرسش و پاسخ۱۷۱۷:۳۰


برگزارکنندگان رویداد کژوال کمپ از شما فعال محترم در صنعت بازی موبایلی دعوت می‌کند تا در افتتاحیه دومین رویداد کژوال کمپ  حضور بهم رسانید. 

دومین رویداد کژوال کمپ به سبک و سیاق کژوال کمپ اول ولی با گستره کارگاه‌ها و محتوای آموزشی بیشتری قرار است تا در تاریخ ۲۲ شهریور ساعت ۱۶ شروع به کار کند.

این رویداد بازی‌سازی بر اساس افزایش آگاهی و به اشتراک گذاری محتوا بین اهالی فعال در حوزه بازی‌سازی شکل گرفته و در پی آن است همانند رویداد اول، شرکت کنندگان تیم شوند و به تولید بازی بپردازند. اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق سایت رویداد به آدرس casualcamp.ir و یا از طریق #کژوال_کمپ در فضای شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید. 

حامیان دومین رویداد کژوال کمپ علاوه بر بازار، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آواگیمز، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و انستیتو ملی بازی‌سازی، چند استودیوی بازی‌سازی مطرح از جمله پاییزان، Quiz Of Kings، مدریک، تتراپازل و نردبان اندیشه فردا هستند که در تامین جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی رویداد و ارائه  محتواهای آموزشی مشارکت خواهند داشت.

 


معرفی حامیان رویداد


  • کافه‌بازار
  • آواگیمز
  • بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
  • استودیوی بازی‌سازی پاییزان
  • Quiz Of Kings
  • استودیوی بازی‌سازی مدریک
  • انستیتو ملی بازی‌سازی
  • تتراپازل
  • نردبان اندیشه فردا
  • مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک)

برگزار‌کننده

آواتار

کژوال‌کمپ

کژوال‌کمپ رویداد آموزشی تولید بازی با هدف ارتقای صنعت بازی‌سازی در کشور می‌باشد. جامعه‌ی مخاطب این رویداد بازی‌سازان و دانشجویان علاقه‌مند به تولید بازی می‌باشند. افراد شاخص و توسعه‌دهندگان مطرح بازی در کشور به آموزش و اشتراک دیدگاه‌های خود در زمینه‌

رویداد های برگزارشده۴
رویداد های فعال۰
تعداد افراد توصیهکننده این برگزارکنندهبیشتر از ۱۰ نفر