گیمیفیکیشن در صنعت آموزش

شروع:
چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶ ۱۳:۰۰
پایان:
چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶ ۱۶:۰۰
گیمیفیکیشن در صنعت آموزش
برگزارکننده‌ی رویداد
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

توضیحات بیشتر

 کارگاه آموزشی «گیمیفیکیشن در صنعت آموزش» به عنوان سومین پیش رویداد نخستین جشنواره کارآفرینی آموزشی برگزار می شود.

 

هرچند هنوز تعدادی از سازمان های آموزشی از گیمیفیکیشن، به عنوان یک رویکرد در آموزش به آن نگاه نمی کنند اما واقعیت این است که در جاهایی که این سیستم پیاده شده است؛ نتایج خوبی گرفته اند .و ازمزایای آن برای ارتقای سطح آموزش استفاده کرده اند. همچنین آمار ها حکایت از این دارد که در آموزش و مخصوصا آموزش الکترونیک نمی توان بازی انگاری را نادیده گرفت. بازی انگاری بر روی فرایند یادگیری و ایجاد اثربخشی بهتر تاثیر گذار است .چرا که با ایجاد فرایند درگیری ذهنی باعث افزایش تعامل و شوق یادگیری برای یادگیرنده می شود. (آقای گیمیفیکیشن)

 

در این کارگاه به این موضوعات پرداخته خواهد شد:

  • گیمیفیکیشن چیست؟
  • چرا به گیمیفیکیشن نیاز داریم؟
  • کاربردهای گیمیفیکیشن در صنعت آموزش
  • معرفی انواع بازیکن
  • معرفی فریمورک اکتالیسیس

 

به جمع همراهان نخستین جشنواره ی کارآفرینی آموزشی بپیوندید:

e2festival.sbu.ac.i

https://t.me/EduPreneurship

کانال تلگرامی آقای گیمیفیکیشن:

https://t.me/gamificationcenter


ارتباط با دبیرخانه:

e2festival@sbu.ac.ir

09309014404 


مدرس

کامران حاتمی

کامران حاتمی

متخصص گیمیفیکیشن و طراح بازی

برگزارکنندگان

دبیرخانه نخستین جشنواره کارآفرینی آموزشی

دبیرخانه نخستین جشنواره کارآفرینی آموزشی

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی

آدرس:تهران بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، اتاق 112