کاور
"کارگاه بررسی و چگونگی ساخت بازی‌های چندنفره " در تاریخ سه‌شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۹:۰۰ به پایان رسیده است.
جزئیات
مهلت ثبت‌نام
قیمت (تومان)
تعداد

سخنرانان

سیاوش جعفرزاده
سیاوش جعفرزاده
برنامه نویس بازی های پسرخوانده و ارتش های فرازمینی

گزیده ای از کارگاه: در این کارگاه به بررسی دو معماری رایج ساخت بازی های چند نفره lockstep و client server خواهیم پرداخت. همچنین نکات کلیدی در پیاده سازی، مزیت ها ومعایب هر روش را شرح خواهیم داد

بازی های چند نفره

شرح مختصر معماری lockstep

شرح مختصر معماری client server

مبانی networking

پیاده سازی معماری lockstep

(determinism, randomization, synchronization, cheat detection)

پیاده سازی معماری کلاینت سرور

replication, rpcs, state sharing, lag compensation, simulation and prediction

حامیان

برگزار‌کننده

آواتار

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

 

رویداد های برگزارشده۱۵
تعداد افراد توصیهکننده این برگزارکنندهبیشتر از ۳۶۰ نفر

آدرس

تهران میدان هفت تیر. خیابان بهارشیراز. خیابان سلیمان خاطر. کوچه گلزار. نبش زیرک زاده. پلاک 32

موقعیت جغرافیایی رویداد

رویدادهای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم

تا ۳۱ اردیبهشت

دوره های رباتیک دانشگاه علم و صنعت ایران

  • آنلاین
  • از ۱۲۰,۰۰۰ تومان
  • دانشگاه علم و صنعت ایران
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت

تحلیل و بررسی اقدامات اخیر ایران برای تنظیم گری رمزارزها

  • آنلاین
  • رایگان
  • مرکز نوآوری پل‌وینو
پنج‌شنبه ۷ مرداد

برنامه‌نویسی پایتون با رویکرد بیوانفورماتیکی در دانشگاه تهران

  • آنلاین
  • ۷۹۰,۰۰۰ تومان
  • Computer Researchers
شنبه ۱ خرداد

کمپ آموزشی Docker

  • آنلاین
  • از ۳۰۰,۰۰۰ تومان
  • گرین کالج