نصیرکاپ2019 - دومین دوره از سری مسابقات لیگ هوش مصنوعی

شروع:
چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸ ۰۸:۰۰
پایان:
پنج‌شنبه ۲۰ تیر ۹۸ ۱۹:۰۰
نصیرکاپ2019 - دومین دوره از سری مسابقات لیگ هوش مصنوعی
برگزارکننده‌ی رویداد
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

تذکر مهم در خصوص ثبت نام

  • این دوره از مسابقات به صورت ریموت برگذار می‌شود، درنتیجه نیاز به حضور فیزیکی برای شرکت کنندگان نیست، 
  • ثبت نام این دوره از مسابقات به صورت تیمی انجام می پذیرد لذا نیاز است که سرگروه هر تیم نسبت به ثبت نام تیم خود اقدام فرماید و بعد از ثبت نام اسامی تمامی اعضا و فایل مقاله را برای تایید و صدور کارت شرکت در مسابقه به این آدرس ایمیل ارسال نماید : nasircup@kn2c.ir
  • هزینه ی ثبت نام هر تیم ۱۵۰ هزار تومان به ازای ثبت نام زود هنگام و ۲۰۰ هزار تومان به ازای ثبت نام دیر هنگام است.
  • ارسال فایل مقاله جهت توضیح فعالیت های انجام شده برای لیگ‌های شبیه ساز دوبعدی ضروری می‌باشد شما میتوانید در هنگام ثبت‌نام و یا با استفاده از ایوند یا ایمیل فایل مقاله خود را برای ما ارسال نمایید. توجه داشته باشید ارسال مقاله برای تایید فنی تیم‌ها برای لیگ‌های شبیه ساز دوبعدی فوتبال الزامی می باشد.
  • هر تیم میتواند تا ۶ نفر عضو داشته باشد.
  • برای آگاهی از قوانین این دوره از مسابقات به سایت این رویداد مراجعه فرمایید .
  • توجه شود که مسابقات به صورت بین المللی برگزار شده اما تیم های خارجی در رده بندی تیم های داخلی حساب نمی‌شوند.
  • در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال، شما میتوانید با این ایمیل با ما در تماس باشید : nasircup@kn2c.ir

توضیحات بیشتر

این مسابقات در سه لیگ شبیه ساز دوبعدی دانشجویی، شبیه ساز دوبعدی دانش آموزی‌(استارتر) و لیگ اسنیک برگذار می‌شود برای دریافت اطلاعات تکمیلی شما میتوانید به این آدرس مراجه کنید.

یکی از زیرشاخه های روبوکاپ لیگ شبیه ساز 2 بعدی است. مهمترین ویژگی این لیگ نرم افزاری بودن است. تمرکز این لیگ بر روی بخش نرم افزار بستر مناسبی را برای پیاده سازی الگوریتم های هوش مصنوعی، سیستم های چند عامله، یادگیری ژرف و ... فراهم میاورد.

در لیگ شبیه سازی فوتبال دوبعدی، دو تیم متشکل از ۱۱ بازیکن مجازی در یک محیط شبیه سازی شده با یکدیگر بازی می کنند. تلاش شده است که در این محیط شبیه سازی شده، بسیاری از اعمال و حسگرهای روبات های واقعی و شرایط واقعی بازی شبیه سازی شود.

به همین دلیل هر بازیکن مجازی به طور مجزا از بازیکن های دیگر، اطلاعاتی را برای سرور شبیه ساز ارسال و از آن دریافت می کند. اطلاعاتی که هر بازیکن دریافت می کند شامل اطلاعات محیطی برای آن بازیکن مانند فاصله ی بازیکن تا نقاط مختلف زمین و مکان نسبی توپ نسبت به بازیکن است. همچنین هر بازیکن اطلاعاتی مانند چگونه حرکت کردن و چگونه شوت زدن را برای سرور شبیه ساز می فرستد. اطلاعاتی که بازیکن ها دریافت می کنند،دارای خطا هستند.

 

آدرس:تهران | مسابقه به صورت ریموت برگذار می‌شود.