رویداد به پایان رسیده است!
دوره برنامه نویسی اندروید در تاریخ پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ به پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)

رویدادهای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دوره برنامه نویسی اندروید

شروع رویداد
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ ۰۱:۰۰
پایان رویداد
پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۹۵ ۰۱:۰۰
مکان رویدادبابلسر
موضوع رویدادتکنولوژی / برنامه نویسی
اضافه به تقویم
دوره برنامه نویسی اندروید
برگزارکننده‌ی رویداد
تماس با برگزارکننده
۰۹۳۰۵۸۱۵۲۸۵
گزارش
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.
جزئیات
مهلت ثبت‌نام
قیمت (تومان)
تعداد
پرداخت آنلاین
۲۷ آبان
۷۰,۰۰۰ تومان
تمام شد
بلیط رایگان
پیش ثبت نام رایگان
۲۷ آبان
رایگان
تمام شد

توضیحات بیشتر

پیش نیاز : ندارد

توانایی پس از دوره : ساخت انواع اپلیکیشن های اندرویدی و عرضه در مارکت های داخلی و خارجی به منظور کسب درآمد.

هدیه :‌ پس از اتمام دوره به نفر اول آزمون ۲۰۰ هزار تومان هدیه نقدی داده خواهد شد.

زمان برگزاری : پنج شنبه ها از ساعت ۹ صبح الی ۱ ظهر

مکان برگزاری : دانشگاه مازندران، دانشکده علوم پایه

شروع دوره : پنج شنبه ۲۷ آبان

ظرفیت محدود

 

هزینه شرکت در دوره:

پلن پرداختی شماره ۱ (آنلاین) : ۵۶ هزار تومان (۲۰٪ تخفیف پرداخت پیش از موعد - فقط تا تاریخ چهارشنبه ۲۶ آبان)

پلن پرداختی شماره ۲ (حضوری): ۷۰ هزار تومان (  پیش ثبت نام رایگان و پرداخت هزینه به صورت حضوری بعد از برگزاری جلسه توجیهی پنجشنبه ۲۷ آبان)

 

تخفیف ويژه:

پرداخت آنلاین پیش از موعد با تخفیف ۲۰٪ فقط تا تاریخ ۲۶ آبان ماه با کد تخفیف earlyUMZ95 امکان پذیر است. 

 

سرفصل

سرفصل های دوره برنامه نویسی اندروید 

 

بخش اول - Java Core

۱.۱ مقدمات برنامه نویسی جاوا

۲.۱ دستورات شرطی در جاوا 

۳.۱ حلقه ها در جاوا 

۴.۱ متدها در جاوا 

۵.۱ شی گرایی در جاوا 

۶.۱ الگوریتم های تمرینی 

 

بخش دوم - برنامه نویسی مقدماتی اندروید 

۱.۲ آشنایی با سیستم عامل اندروید، شبیه سازی و مفاهیم Android SDK

۲.۲ انتخاب ابزار مناسب برنامه نویسی اندروید 

۳.۲ اجزا یک برنامه Android 

۴.۲ نصب و راه اندازی Android Studio

۵.۲ ماشین مجازی AVD و GenyMotion

۶.۲ بررسی Gradle

۷.۲ اجرای برنامه بر روی گوشی های اندروید مجازی

۸.۲ دیباگ و خطایابی

۹.۲ آشنایی با Manifest

۱۰.۲ آشنایی با Intent ها 

۱۱.۲ ارتباط بین Activity ها 

۱۲.۲ چرخه زندگی Activity ها

۱۳.۲ جابجایی بین صفحات

2.14 استفاده از SDK Manager Plugin

 

بخش سوم - گرافیک و متریال دیزاین در اندروید 

۱.۳ آشنایی با متریال دیزاین 

۲.۳ اهمیت متریال دیزاین در طراحی 

۳.۳ طراحی لایه ها و رابط کاربری

۴.۳ طراحی رابط کاربری برای سایزهای مختلف 

۵.۳ ساخت View های سفارشی 

۶.۳ دیالوگ ها و دیالوگ های سفارشی 

۷.۳ ساخت انیمیشن و انیمیشن های سفارشی 

۸.۳ پیاده سازی انیمیشن های Move, Rotate, Zoom out, Zoom in, Blink, Fade in, Fade out

۹.۳ پیاده سازی Toolbar 

۱۰.۳ پیاده سازی Navigation Drawer یا منو کشویی

۱۱.۳ پیاده سازی Component های استاندارد متریال دیزاین 

12.3 استفاده از کتابخانه EasyFonts

13.3 اشنایی با کتابخانه FloatingActionButton و FloatingActionMenu

 

بخش چهارم - رسانه ها در اندروید 

۱.۴ پخش فایل های صوتی و تصویری 

۲.۴ ویجت های پخش رسانه 

3.4 اشنایی با کتابخانه AndroidImageSlider

 


بخش پنجم - ذخیره سازی اطلاعات در اندروید 

۱.۵ آشنایی با دیتابیس Sqlite

۲.۵ آشنایی با Cursor

۳.۵ پیاده سازی دیتابیس های Sqlite

۴.۵ مدیریت دیتابیس های Sqlite

۵.۵ ایجاد جداول و انواع لیست ها 

۶.۵ افزودن اطلاعات به دیتابیس 

۷.۵ ویرایش اطلاعات در دیتابیس 

۸.۵ حذف اطلاعات در دیتابیس

۹.۵ نمایش اطلاعات در دیتابیس

۱۰.۵ آشنایی با Shared Preferences

۱۱.۵ خواندن اطلاعات در Shared Prefrences

 

بخش ششم - ارتباط با سرور

۱.۶ آشنایی با مفاهیم سرور 

۲.۶ آشنایی با وب سرویس 

۳.۶ آشنایی با Json

۴.۶ آموزش مقدماتی PHP

۵.۶ طریقه ارتباط با سرور

۶.۶ نحوه ی اتصال اندروید به سرور

۷.۶ نحوه ی دریافت و ارسال اطلاعات به سرور

۸.۶ ساخت فرم لاگین

۹.۶ دریافت نتیجه لاگین کاربر از سرور

۱۰.۶ ساخت فرم ثبت نام

۱۱.۶ ساخت یک اپلیکیشن پویا با استفاده از وب سرویس

12.6 ساخت یک اپلیکیشن Map با استفاده از سرویس گوگل مپ

13.6 اشنایی با کتابخانه Picasso

14.6 اشنایی با کتابخانه Volley

15.6 اشنایی با کتابخانه OkHttp

16.6 اشنایی با کتابخانه Glide

17.6 اشنایی با کتابخانه Android Universal Image Loader

18.6 اشنایی با کتابخانه OSMdroid

 

بخش هفتم - کد نویسی تمیز

۱.۷ آشنایی با مفاهیم کد نویسی تمیز ( Clean Coding )

۲.۷ استفاده از Design Pattern ها

3.7 اشنایی با AndroidAnnotations و استفاده از ان در کد نویسی 

 

بخش هشتم - برنامه نویسی امن اندروید 

۱.۸ آشنایی با برنامه نویسی امن 

۲.۸ جلوگیری از سرقت اطلاعات 

۳.۸ رمزنگاری 


بخش نهم - بهینه سازی اپلیکیشن 

۱.۹ آشنایی با اصول بهینه سازی اپلیکیشن های اندروید 

۲.۹ افزایش Performance اپلیکیشن های اندروید

 

بخش دهم - مراحل انتشار و فروش اپلیکیشن در کافه بازار و Google Play

۱.۱۰ آشنایی با مارکت های داخلی و خارجی 

۲.۱۰ نحوه ی انتشار اپلیکیشن در مارکت ها 

۳.۱۰ روش هایی برای افزایش فروش و کسب درآمد در مارکت ها

 

مدرس دوره

محمد بابازاده

برنامه نویس اندروید در شرکت برنا

بیش از ۴ سال فعالیت در تولید اپلیکیشن های Hybrid و Native تحت سیستم عامل اندروید

مدرس دوره های برنامه نویسی اندروید و پایتون در دانشگاه مازندران

مدرس دوره های شبکه در مجتمع فنی تهران

مولف کتاب برنامه نویسی پایتون به همراه ۷۷ پروژه در شبکه و امنیت از انتشارات ناقوس

دارای چندین گواهی نامه معتبر از مرکز مطالعات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف

آدرس:بابلسر بابلسر، دانشگاه مازندران

موقعیت جغرافیایی رویداد

اگر مایل به اطلاع از رویدادهای مشابه این رویداد هستید، کلیک کنید.