رویداد به پایان رسیده است!
کارگاه بازی‌سازی مقدماتی Unity در تاریخپنج‌شنبه ۱۷ امردادبه پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)

کارگاه بازی‌سازی مقدماتی Unity

شروع:
پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۹۸ ۱۱:۳۰
پایان:
پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۹۸ ۲۰:۰۰
کارگاه بازی‌سازی مقدماتی Unity
برگزارکننده‌ی رویداد
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

چند نکته مهم درباره کارگاه

  1. به همراه داشتن لپتاپ الزامی است.
  2. قبل از حاضر شدن در کارگاه، Unity را روی لپتاپ خود نصب نمایید.
  3. ناهار و پذیرایی برای شرکت‌کنندگان فراهم شده است.

توضیحات

 

انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران قصد دارد پیرو پیشنهادات صورت‌گرفته و در راستای علاقه‌مندی دانشجویان، اقدام به برگزاری رویدادهایی در حوزه‌ی بازی‌سازی کند.

دومین دوره‌ی کارگاه بازی‌سازی با رویکرد عملی در روز ۱۷ مرداد ماه، از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰ در محل دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر برگزار خواهد شد؛ ناهار و پذیرایی نیز برای شرکت‌کنندگان فراهم گردیده است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با یادگیری اصول اولیه‌ی بازی‌سازی و طرح سناریو با هم‌فکری در گروه‌های دلخواه خود به طراحی یک بازی بپردازند.

شرکت‌کنندگان برای شرکت در این کارگاه احتیاج به پیش‌نیازی ندارند. آن‌ها زیر نظر مربی‌هایی با تجربه‌ی توسعه‌دهندگی بازی‌هایی مطرح، به یادگیری اصول اولیه و آشنایی با فضای بازی‌سازی می‌پردازند تا در صورت علاقه‌مندی بتوانند راه خود را در بازی‌سازی ادامه دهند.

اعلام آمادگی انجمن علمی و دانشکده با توجه به متفاوت و جذاب‌بودن این مبحث و پیش‌بینی مشارکت بالای دانشجویان صورت گرفته است. حمایت مالی شرکت‌های بازی‌سازی می‌تواند علاوه بر معرفی شرکت خود و جذب نیرو از میان شرکت‌کنندگان، به ترویج این مهارت و شکوفایی استعداد علاقه‌مندان بیانجامد که بی‌تردید یکی از اهداف مهم تعریف‌شده‌شان است.

مربیان کارگاه:

  • ارغوان انصاری - Game Developer at FanoosGames و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
    از ٨ سال پیش به طور هم‌زمان، یادگیری بازی‌سازی و ساخت بازی را در تیم فانوس شروع کرد. اولین بازی ارغوان در سال ٩٣ در کافه بازار منتشر شد. بازی Linn: Path of Orchards دومین بازی جدی و منتشرشده‌ی تیم اوست.
  • ​بردیا اقبالی - Game Developer at FanoosGames و دانشجوی کارشناسی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران
    از ۱۵ سالگی بازي‌سازی را دنبال كرده است. در ۱۶ سالگی با تیم Forgotten Mines در پروژه‌ی War To The Core همکاری کرد. از سال گذشته در فانوس به عنوان توسعه‌دهنده فعالیت می‌کند.
    بازی Linn: Path of Orchards (آن سوی باران) محصول منتشرشده‌ی فانوس با همکاری اوست که جایزه‌ی بازی سال در جشنواره‌ی بازی‌های ویدیویی ایران را به خود اختصاص داد.
  • علی مرتضوی - Game Developer at LakeHorse و فارغ‌التحصیل كارشناسیIT دانشگاه صنعتی امیركبیر و كارشناسی ارشد IT دانشگاه تهران
    سابقه‌ی دو سال فعالیت در لیک هورس به‌عنوان توسعه‌دهنده و طراح گرافیک و طراح بازی‌های موبایل را دارد. تا به حال ۶ بازی موبایل طراحی کرده است. مهم‌ترین بازی ساخته‌شده با مشاركت او، هارمونی، در App Store و Play Store منتشر شده است. هم‌چنین، قبل از این زمان در حدود ۱۰ سال توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن بوده است.

مربیان

ارغوان انصاری

ارغوان انصاری

توسعه‌دهنده در استدیو فانوس

بردیا اقبالی

بردیا اقبالی

توسعه‌دهنده در استدیو فانوس

علی مرتضوی

علی مرتضوی

توسعه‌دهنده در استدیو LakeHorse

برگزارکنندگان

شاخه‌ی دانشجویی ACM دانشگاه تهران

شاخه‌ی دانشجویی ACM دانشگاه تهران

UT GameClub

UT GameClub

آدرس:تهران خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بزرگ‌راه جلال آل احمد - پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران - سایت ساختمان جدید دانشکده‌ی مهندسی برق و کامپیوتر