amniat.team@gmail.com

amniat.team@gmail.com

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۱۹
شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰

وبینار آموزشی دوربین مداربسته تحت شبکه

  • آنلاین
  • رایگان
آواتارamniat.team@gmail.com
ارتباط با amniat.team@gmail.com
شماره برگزارکننده
+۹۸۹۱۴۱۰۳۷۶۷۴
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره amniat.team@gmail.com

مجموعه امن آوا، ارائه دهنده سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته

مجموعه امنیت از سال 86 به ارائه خدمات در زمینه سیستم های نظارت تصویری و کنترل می پردازد. این مجموعه در طی سالیان متوالی این افتخار را داشته که با برندهای مطرح مطرح داخلی و خارجی فعالیت نموده و به عنوان نمایندگی فروش و خدمات شرکت هایی مانند هایک ویژن، های لوک، کستل و مگاویژن ارائه خدمات به هم میهنان عزیز را ارتقا داده و رضایت آن ها را جلب کند.

مجموعه امنیت طی سال های متوالی افتخار همکاری با صنعت مردان و دولت مردان زیادی را داشته و جلب رضایت همه ی مشتریان را مایه مباهات خود می داند. این مجموعه علاوه بر فروش، خدماتی از قبیل کارشناسی، نصب، راه اندازی و آموزش سیستم های مختلف را ارئه می کند و به منظور ارتقاء خدمات و رضایت مندی مشتریان با راه اندازی خدمات اینترنتی خود سعی در ارائه هر چه سریعتر و با کیفیت بهتر را سرلوحه خود قرار داده است.

تجربه برگزاری دوره های آموزشی HCSA و کارگاه تخصصی محصولات Castle ما را برآن داشت تا به برگزاری دور های تخصصی تر در این زمینه بپردازیم. هدف از برگزاری این وبینار آشنا کردن علاقه مندان به این زمینه و افزایش اطلاعات تخصصی فعالین آن می باشد.

امید آن داریم که به پشتوانه اعتماد شما عزیزان آیین و اهداف مجموعه را حفظ کنیم و گامی در جهت بهبود امنیت جامعه داشته باشیم.