آموزشگاه فن آموزان تهران

آموزشگاه فن آموزان تهران

رویداد‌ها۲
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۷
ارتباط با آموزشگاه فن آموزان تهران
شماره برگزارکننده
۰۲۱۶۶۴۷۷۳۰۰
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره آموزشگاه فن آموزان تهران

فن آموزان: بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه برق و الکترونیک ایران

آموزشگاه فن آموزان تهران در سال 1389 با فعالیت شبانه روزی و زحمات آقای محسن سالار رضایی و تعدادی از مهندسین دانشگاه صنعتی شریف شروع به فعالیت نمود و در سال 1394 با کسب مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور به صورت رسمی فعالیت خود را ادامه داده است، این موسسه با بکارگیری اساتید بنام و مجرب که سابقه فعالیت زیادی در صنعت برق داشته اند بر این هدف است تا مفاهیم صنعتی دانش برق را به صورت عملی به کارآموزان علاقه مند به رشته برق انتقال دهد تا با کسب مهارت لازم در این آموزشگاه بتوانند وارد بازار کار و صنعت شوند. امید بر این داریم که بتوانیم جوانه ای بر درخت بیکران علم باشیم.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فن آموزان دوره ای تخصصی ویژه بازار کار می باشد که شامل آموزش تعمیرات گوشی موبایل Android و IPhone است و به دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل دسته بندی می شود. برای درک و یادگیری بهتر آموزش تعمیر موبایل در این آموزشگاه سعی شده تا آموزش ها بصورت عملی و تحت نظر بهترین اساتید تهران و بر روی بروزترین گوشی های بازار موبایل انجام شود تا کارآموزان پس از اتمام دوره آموزشی خود بتوانند با اعتماد به نفس بالا شغل خود را در رشته آموزش تعمیرات تلفن همراه شروع کنند.

آموزش PLC به عنوان یکی از پرکاربردترین رشته های برق همواره مورد توجه علاقه مندان این رشته بوده است، از این رو این آموزش plc آموزشگاه فن آموزان با سرفصل های تکمیل شده و انجام چندین نمونه پروژه اجرایی (راه اندازی شده در شرکت ها) در قالب دوره های آموزش پی ال سی درجه 2 و درجه 1 به صورت صنعتی برگزار می گردد. علاقمندان با شرکت در این دوره ها می توانند از تجربه اساتیدی مجرب که چندین پروژه اجرایی را در شرکت های بزرگ انجام داده اند و دارای رزومه کاری بسیار عالی در اموزش PLC هستند، استفاده لازم را ببرند و پس از اتمام دوره با اعتماد به نفس کامل وارد بازار کار PLC شوند.