اسکندر نوری زاده

اسکندر نوری زاده

رویداد‌ها۲
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۵
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰

شاهکار خلق ذهنیت

  • گنبد کاووس
  • ۲۵,۰۰۰ تومان
آواتاراسکندر نوری زاده
پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

کارگاه مقدماتی راهکار تغییر

  • تهران
  • ۱۹,۰۰۰ تومان
آواتاراسکندر نوری زاده
ارتباط با اسکندر نوری زاده
شماره برگزارکننده
۰۹۱۲۲۳۸۸۲۷۵
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
درباره اسکندر نوری زاده

اسکندر نوری‌زاده مدرس و مربی توسعه مهارت‌های فردی

داستان زندگی من و آشنا شدن با قوانین جهان 
داستان زندگی من شامل دو بخش می‌شه،

بخش اول: من به هر هدفی که داشتم، در نه سال رسیدم،اما نکته‌اش اینجا ست، واقعا با سختی تمام و تلاش طاغت فرسا و پشت کار خیلی زیاد به اهدافم رسیده بودم و در اکثر مواقع از دست خودم، خدا و اطرافیانم ناراحت بود و یه چیزی توی زندگیم کم بود. که…

بخش دوم: من در حین این سال‌های کم‌ و بیش مطالعه داشتم و خیلی هم به مباحث موفقیت علاقه داشتم و هر کجا که می‌رفتم به قول دوستانم زود سر منبر می‌رفتم و از مطالعات کمی که داشتم برای آنها حرف می‌زدم . ولی باورهای اشتباه زیادی داشتم.

من رویای سخنرانی و درس دادن موفقیت را داشتم ولی تا میامدم به این رویاها فکر کنم، باورهای محدود کننده و گفتگو ذهنی که تو مگه چه قد سواد داری، تو بچه شهرستانی اصلا به صحبت‌های تو هیچ کس گوش نمی‌ده و… اصلا نمی‌گذاشت که لحظه‌ای به این رویا فکر کنم. از اون جایی که تمام آدم‌های اطراف در کارهای سختمانی مشغول کار بودند من هم در بخش‌های از ساختمان مهارت پیدا کردم و در مدت کوتاهی پیمانکار شدم و از نطر مالی خیلی رشد کردم. ولی حداقل هر ماه یک بار و این فکر که تو برای این کار ساخته نشدی و رسالت تو یه چیز دیگه هست از سر من می‌گذشت.

تا اینکه از طریق یکی از دوستان برادرم یه فایل صوتی ۶۰ ساعته موفقیت به دستم رسید و من در عرض یه ماه این فایل را پنج گوش دادم، و خیلی انرژی گرفتم و رویای من بیشتر از قبل تو ذهنم تداعی می‌شد و این‌که من می‌وتوانم خالق زندگی خودم باشم هی پر رنگ‌تر می‌شد و من معتاد مطالعه کتاب‌های موفقیت و شرکت در سمینارها و خرید دوره‌های آموزشی اساتید ایرانی و خارجی شده بودم.
از طریق یکی از دوستانم که در دوره‌ای که شرکت کرده بودم آشنا شدم یه سمینار به من معرفی شد که مدرس اون سمینار آقای حمید امامی بود که در حوزه بیمه فعالیت می‌کرد و در سمینار به سطح سواد پایین خود (پنجم ابتدایی) اشاره کرد و راه رسیدن به موفقیت‌های خود را برای شرکت کنندگان توضیح می‌داد و اونجا بود که باور من نسبت به اینکه می‌شه با هر سطح سوادی به موفقیت رسید،شکل گرفت.
از اونجا به بعد تمام زندگی به من یاد گرفتن قوانین جهان هستی از طریق مطالعه و شرکت پر رنگ‌تر در دوره‌های آموزشی و خرید و دوره‌های آموزشی بیشتر و مصاحبه با کارآفرین‌نان و آدم‌های موفق شد. تا اینکه به درک بهتری از قوانین جهان هستی رسیدم. و می‌خوام این آگاهی را با شما به اشتراک بگذارم تا از این طریق هم خودم بیشتر یاد بگیرم و هم به کسانی که علاقه‌مند هستند از این آگاهی‌ها استفاده کنند آموزش بدم.