انجمن دانش بومی و سنتی آداب

انجمن دانش بومی و سنتی آداب

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۴
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰

مدرسه آنلاین مقالات مروری

  • آنلاین
  • ۱۱۰,۰۰۰ تومان
آواتارانجمن دانش بومی و سنتی آداب
ارتباط با انجمن دانش بومی و سنتی آداب
وبسایت
https://adab_ac.ir
شماره برگزارکننده
۰۹۳۵۵۵۱۰۱۹۸
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره انجمن دانش بومی و سنتی آداب

انجمن دانش بومی و سنتی آداب دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انجمن علمی آداب در طول سه سال فعالیت خویش توانسته است در سال های 1396 و 1397 مقام انجمن علمی برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از آن خود کند. هم چنین این انجمن بارها توسط مسئولین مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تهران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد تقدیر قرار گرفته است.  از جمله این موارد می توان به تقدیر دکتر شانه ساز رئیس فعلی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، دکتر مهناز خانوی مدیر کل فرآورده های طبیعی و مکمل وزارت بهداشت، دکتر محمدهادی ایمانیه ریاست سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در طب ایرانی، دکتر کوروش عزیزی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ... اشاره کرد.

انجمن آداب انجمنی بین رشته ای است که دانشجویان رشته های مختلف در آن فعالیت دارند. ما سعی داریم با برگزاری برنامه های متنوع و کاربردی مهارت و اطلاعات را به اعضا آموزش دهیم.

انجمن آداب متشکل از کارگروه های مختلفی است تا استعداد و علایق مختلف را پوشش دهد.

در حال حاضر انجمن سالانه ده ها برنامه برگزار می کند. این برنامه ها دارای تنوع گسترده موضوعی و محتوایی هستند. گزارش برنامه های پیشین را می توانید از راه های ارتباطی بالا پیگیری کنید. از جمله مهم ترین برنامه های برگزار شده توسط انجمن می توان به مشارکت در دومین و سومین همایش فصل نو، اولین کنگره دانشجویی طب و داروسازی سنتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (هربا)، مشارکت در هشتمین کنگره بین المللی داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی (طلای سبز)، کارگاه های مقاله نویسی در حیطه ی طب ایرانی، برنامه های بازدید از موزه های مختلف، انواع ژورنال کلاب ها، طیف وسیعی از کارگاه ها، بازدید از شرکت های داروهای گیاهی از جمله اهورا دارو، ترجمه کتاب، تالیف کتاب، چاپ مقالات در همایش های ملی و بین المللی و ... اشاره کرد.

لازم به ذکر است با توجه به ساختار پیش بینی شده در انجمن اعضا با انجام هر فعالیت در انجمن امتیاز کسب کرده و می توانند پس از مدتی فعالیت ارتقا مقام کسب کرده و در سطوح بالاتری فعالیت نمایند. :)

 

پس در اولین فرصت منتظر ورود شما به انجمن علمی دانش بومی و سنتی (آداب) هستیم!

شماره تماس رئیس روابط عمومی انجمن: 09396293775

http://adab-ac.ir

https://chat.whatsapp.com/EkWPpVMjX96BR5zPiEF3Lt