انجمن سینما جوان سنقر

انجمن سینما جوان سنقر

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۳
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰

مجموعه کارگاههای حرفه ای سینما

  • سنقر
  • رایگان
آواتارانجمن سینما جوان سنقر
ارتباط با انجمن سینما جوان سنقر
شماره برگزارکننده
۰۸۳۴۸۴۲۱۰۸۴،۰۹۱۲۸۱۸۲۴۲۶
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره انجمن سینما جوان سنقر

این مجموعه کارگاهها به مدت یازده روز با امکان اسکان هنرجویان متقاضی از هشتم شهریور 1396 در استان کرمانشاه شهرستان سنفر در نمايندگي انجمن سینمای جوانان ايران این شهر برگزار خواهد گردید. 7 روز آموزش تخصصی توسط اساتید و هنرمندان فرهیخته و نامدار سینمای ایران از جمله :تورج اصلانی، کامبوزیا پرتویی، مصطفی خرقه پوش، سودابه خسروی، کیوان علیمحمدی، سهراب نوربخش، جهانگیر میرشکاري، ایرج رامین فر، ساعد نیک ذات، می باشند مدیریت دوره برعهدی مهدی اصلانی عکاس و فیلمبردار سینما می باشد. در پایان دوره هنرجویان به گروههای کوچک فیلمسازی تقسیم می شوند تا در مدت شصت ساعت فیلم کوتاه خود را بسازند و آموخته های این دوره را در آن ارائه دهند و در روز یازدهم و روز اختتامیه با داوری آثار به اثرهای برگزیده اول، دوم و سوم در تخصص های (فیلمنامه، کارگردانی، عکاسی، فیلمبرداری، طراحي صحنه و لباس ، صدا و تدوین)جوایزی تعلق خواهد گرفت.
این دوره کارگاههای تخصصی سینما با هزینه ای مناسب برای حمایت از نسل جوان و دانشجویان سینمای ایران برگزار می شود.
امکانات رفاهی اسکان و پذیرایی در زمان برگزاری کلاس ها در شهر سنقر مهیا می باشد.
از علاقمندان برای شرکت در این دوره ها و استفاده از تخفیف ویژه دعوت می شود تا تاریخ 30 مرداد با واحد ثبت نام تماس حاصل نمایید.


■ علاقمندان برای شرکت در این کلاس‌های فشرده و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ٠٨٣۴٨۴٢١٠٨۴- ٠٨٣۴٨۴٢١٠٨۵- ٠٩١٢٨١٨٢۴٢۶ و یا اینستاگرام: iycs.sonqor و کانال تلگرام: @iycssonqor (https://t.me/iycssonqor) و نشانی استان کرمانشاه، شهرستان سنقر و کلیایی، نبش چهار راه شهید کاکایی، انجمن سینمای جوانان ایران ـ نمایندگی سنقر و کلیایی به صورت حضوری ثبت نام نمایند.