دپارتمان گردشگری آواگردملل

دپارتمان گردشگری آواگردملل

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

دوره پنجگانه کسب و کار گردشگری

  • آنلاین
  • ۶۰۰,۰۰۰ تومان
آواتاردپارتمان گردشگری آواگردملل
ارتباط با دپارتمان گردشگری آواگردملل
شماره برگزارکننده
۰۹۳۵۴۳۴۳۸۹۰
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره دپارتمان گردشگری آواگردملل

دپارتمان گردشگری آواگرد ملل از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را  زیر نظر مجموعه عقل سرخ پویا ؛ به عنوان آژانس خدمات گردشگری آغاز  به  کار کرد. محور فعالیت های دپارتمان آواگرد توجه به شاه راه تاریخی؛ فرهنگی و تجاری ابریشم می باشد.  میتوان رویکردهای دپارتمان گردشگری آواگرد را گردشگری موسیقی؛ گردشگری آموزشی و گردشگری رویدادها دانست..

آواگرد تلاش دارد تا از سفرهای مقصد محور دوری کرده و لذت بردن از فرآیند سفر و مسیر را نهادینه کند. در این بین با طراحی مسیرهای جدید در بستر راه ابریشم بر آن شده است تا به احیای این مسیر در زمینه ی گردشگری، موسیقی،آموزش و فرهنگ یاری رساند.

برگزاری نشست های آنلاین؛ تولیدمحتوای گردشگری؛ دوره های آموزشی آفلاین و آنلاین؛ تورها و رویدادهای آموزشی و موسیقی و همچنین قطار گردشگری از جمله فعالیت های اصلی دپارتمان گردشگری آواگرد ملل است..

آواگرد ملل به دنبال  ایجاد فضایی برای گفتمان و شبکه سازی فعالین؛ علاقه مندان و مسئولین بخش دولتی و خصوصی گردشگری است تا بتوان در زمینه توسعه فرهنگ و اقتصاد گردشگری در سرزمین مان گامی موثر برداشت.

جهت توسعه هر چه بیشتر فرهنگی و ارتباطات بین المللی، این موسسه تاکنون همکاری با نمایندگی ، UNIDO سازمان ملل و مؤسسه فرهنگی ECO و  برخی مراکز و شرکت های داخلی و خارجی داشته است. کادر مدیریتی و اجرایی مؤسسه شبانه روز جهت تحقق ایده ها و برنامه های توسعه ای خود  ضمن سرمایه گذاری بر روی توانمندی های ذهنی و هنری خواهد کوشید و همواره برآنیم که… عقل سُرخ ایده ماست.