مؤسسه آریاناپارس

مؤسسه آریاناپارس

رویداد‌ها۳
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲۳
ارتباط با مؤسسه آریاناپارس
شماره برگزارکننده
۰۲۱-۴۴۶۱۳۵۶۹
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره مؤسسه آریاناپارس

مؤسسه مهاجرتی «آریاناپارس» دارای مجوز رسمی کاریابی بین المللی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری

 

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی بین المللی آتیه پردازان، دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره مجوز ۴۷۴۴۹۱ و گروه آریانا، دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره مجوز  ۱۲۰۰۱ /ث۳۲ /۹۱، هر دو با نام تجاری آریاناپارس فعالیت می نمایند.

مؤسسه آریاناپارس با سابقه ۷ ساله در امور کاریابی، مهاجرت، اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی، اقامت سرمایه گذاری، اخذ اقامت دائم بر اساس توان مهارتی یا همان Skilled Worker، و برخورداری از تجارب بسیار درخشان در این زمینه، آماده ارائه انواع خدمات مشاوره و انجام امور مهاجرتی به شما هموطنان عزیز می باشد.

از آنجا که مهم ترین اصل در امور مهاجرتی، اطمینان و اعتماد در همه مقاطع پروسه های مختلف می باشد، این موسسه با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را فراهم آورده است.

اخذ نمایندگی از بسیاری دانشگاه ها و مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار این موسسه بوده و سرلوحه عملکرد آتی آن نیز خواهد بود.

کلیه فعالیت های این موسسه تحت مجوزهای صادر شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علوم، تحقیقات و فناوری بوده و غیر از فعالیت های مرتبط با اعزام نیروی کار به خارج از کشور و اخذ پذیرش تحصیلی از کشورهای حوزه فعالیت مجاز، سایر امور دیگر در این موسسه صورت نمی گیرد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های این مجموعه، به سایت مؤسسه مهاجرتی آریاناپارس مراجعه نمایید.