دفتر معماری ایماژ

دفتر معماری ایماژ

رویداد‌ها۲
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰

دوره آموزشی طراحی پارامتریک (grasshopper)

  • تهران
  • رایگان
آواتاردفتر معماری ایماژ
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰

دوره آموزشی معماری (rhino.3dsmax.photoshop)

  • تهران
  • رایگان
آواتاردفتر معماری ایماژ
ارتباط با دفتر معماری ایماژ
شماره برگزارکننده
۰۹۱۲۲۹۷۴۳۷۰
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره دفتر معماری ایماژ

دفتر معماری ایماژ در سال ۱۳۹۴ با هدف ایجاد کیفیت در فضای زندگی امروزی جامعه ایرانی تاسیس شد و اینک متخصصین در زمینه های طراحی معماری، معماری داخلی و اجرا در این گروه فعالیت می کنند.

بنیانگذاران جوان ایماژ که متخصصانی آموزش دیده در دانشگاه تهران هستند و توانایی طراحی و اجرایی خود را در دفاتر معتبر معماری کشور سالها آزموده اند با نگاهی نو به مسائل امروز معماری کشور، تلاش خود را بر آن گذاشته اند که با ایجاد تغییر در فضاسازی های نامناسب شهری و محیط زندگی افراد جامعه بستری دلنشین تر برای جامعه امروز و فردای کشور عزیزمان فراهم سازند و در این راستا هیچ موضوعی که فرصتی برای افزایش کیفیت فضای محیط فراهم کند، چنان که پروژه های اجرا شده این گروه نشان می دهد، از چشمان مهندسین گروه ایماژ پنهان نخواهد ماند.

 

ارایه خدمات طراحی معماری، طراحی نما، معماری داخلی، پیمانکاری اجرا، پرزانته، واقعیت مجازی، گرافیک محیطی و طراحی گرافیک در این دفتر نشان دهنده توانایی ما برای رسیدن به هدف ماست و ایمان ما بر این است که ساخت محیطی با کیفیت بدون نگاه به گذشته، استفاده از تکنولوژی روز و نگاه به آینده امکان پذیر نیست. گواه این مدعا نام ایماژ است که به معنای نقش، انگاره و تصویر ذهنی است. تصویر ذهنی ما از آینده روشن است و هر پروژه فرصتی است برای بررسی چالشهای محیط و استفاده از فناوری های نوین و ایجاد طرحی نو برای ساخت مناسب زندگی