کسب ناب - گروه بازاریابی

کسب ناب - گروه بازاریابی

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۴
شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

نهمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ

  • تهران
  • ۸۵۰,۰۰۰ تومان
آواتارکسب ناب - گروه بازاریابی
ارتباط با کسب ناب - گروه بازاریابی
شماره برگزارکننده
☎️۶۶۵۱۰۹۲۲،۶۶۵۲۱۵۳۷
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره کسب ناب - گروه بازاریابی

به نام خدا

موسسه آرمان ناب مدیریت (کسب ناب)

موسسه آرمان ناب مدیریت (کسب ناب) با تجربه ای چندین ساله در حوزه مدیریت کسب و کار در دانشگاه صنعتی شریف و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با بکارگیری اساتید، مشاوران و مدیران حرفه ای داخلی و بین المللی فعالیت می کند. تیم مدیریت کسب ناب در طول فعالیت حرفه ای خود به عنوان گروه مدیریت و مهندسی صنایع در پژوهشکده شهید رضایی دانشکده شریف و کارگروه بازرگانی و بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران فعالیت داشته است. این تیم همچنین طراح و برگزار کننده اولین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات (MADEX2015) دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بوده است.

موسسه آرمان ناب مدیریت (کسب ناب) با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارها، در راستای توسعه پاک و پایدار فعالیت خود را دنبال می کند. در این مجموعه برنامه های آموزشی کاملا خاص و تخصصی طراحی و اجرا می شود.

فعالیت های موسسه آرمان ناب مدیریت (کسب ناب)

برگزاری برنامه های آموزشی حرفه ای تخصصی و کابردی:

کسب ناب با توجه به نیاز واقعی جامعه و کسب و کارها اقدام به طراحی و برگزاری برنامه های آموزشی حرفه ای و تخصصی می کند. این آموزش ها عمدتا در حوزه بازاریابی و بازرگانی است.

 

فعالیت های پژوهشی:

موسسه آرمان ناب مدیریت (کسب ناب) با توجه به نیازهای کسب و کارهای ایران و پروژه های پیشنهادی فعالیت های پژوهشی خود را دنبال می کند. فعالیت های پژوهشی با همکاری اساتید، مدیران و محققان انجام می شود.

 

فعالیت های مشاوره ای:

با توجه به نیاز کسب و کارها به مشاوران حرفه ای کسب ناب سعی می کند با معرفی مشاوران حرفه ای به کسب و کارها نیاز مشاوره ای آنها را مرتفع سازد. مشاوره می تواند به تنهایی یا به صورت ترکیبی از مشاوره، آموزش و پژوهش صورت پذیرد.

 

رویدادها و نمایشگاه های علمی:

موسسه آرمان ناب مدیریت (کسب ناب) با توجه به تجربه و سوابق خود در برگزاری رویدادها و نمایشگاه های علمی و با توجه به نیاز کسب و کارها اقدام به برگزاری رویدادها و نماشگاه های علمی می کند. نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات (MADEX2015) در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از سوابق درخشان کسب ناب می باشد.

 

انتشارات:

 موسسه آرمان ناب مدیریت (کسب ناب) در تلاش است، محتواهای علمی مناسب با نیاز جامعه و در راستای ثروت آفرینی پاک را چه به صورت مکتوب و چه به صورت دیجیتال منتشر نماید.

 

دعوت از اساتید جهت فعالیت در موسسه آرمان ناب مدیریت (کسب ناب):

در فرایند آموزش و پژوهش اساتید معمولا به جنبه های علمی تدریس علاقمند هستند و فرصت برای معرفی برنامه های آموزشی و اجرای آن ندارند. کسب ناب این فرصت را برای اساتید و مدیران فراهم کرده که بتوانند مباحث علمی و تجربیات خود را از بستر کسب ناب در اختیار علاقمندان این حوزه قرار دهند.