گروه مهندسی پارس پژوهان

گروه مهندسی پارس پژوهان

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۰
پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰

آموزش جامع نرم‌افزار MIMICS

  • تهران
  • ۲۰۰,۰۰۰ تومان
آواتارگروه مهندسی پارس پژوهان
ارتباط با گروه مهندسی پارس پژوهان
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
درباره گروه مهندسی پارس پژوهان

خلاء آموزش مهارت در دانشگاه

یکی از مشکلاتی که اکثر دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور ما با آن مواجه هستند خلاء یادگیری مناسب مهارت‌های مربوط به رشته تحصیلی‌شان است. در واقع این مهارت‌ها کمتر در محیط دانشگاه مورد توجه قرار گرفته و بیشتر جنبه تئوری مباحث مدنظر واقع شده است.

در رشته های علوم تجربی مانند پزشکی این خلا با دوره های بلند مدت و مدون کارورزی (انترنی) به صورت مناسبی جبران شده در حالی که در رشته‌های فنی و مهندسی علی رغم قرار دادن واحدی با نام کارآموزی به دلیل ضعیف بودن ساز و کار، بازده قابل توجهی برای دانشجو نداشته و این خلاء هیچ گاه جبران نمی شود. این خلاء علاوه بر کند کردن روند جذب فارغ التحصیلان در شرکت‌ها و کارخانه‌ها، سبب می‌شود که فرد آگاهی کاملی از توانایی‌ها و علایق کاری خود نداشته باشد.

نیاز صنعتگران به فارغ التحصیلان کاربلد
خوشبختانه در سال‌های اخیر خانواده صنعت نیز به اهمیت لزوم استفاده از تخصص‌های علمی و روز دنیا پی برده است. یکی از مهارت‌های مورد نیاز صنعت به منظور کاهش آزمایشات تجربی، سعی و خطا در تولید و بهینه کردن تولید و … شبیه‌سازی فرآیندهاست. شبیه سازی فرآیندها این امکان را به صنعتگر می دهد که ایده‌های خام اولیه خود را پردازش کرده و به سمت بهینه کردن این ایده‌ها گام بردارد.

گروه مهندسی پارس پژوهان توسط متخصصان صنعت و دانشگاه در سال 1389 تأسیس شد و فعالیت خود را با محوریت آموزش و مشاوره پروژه‌های صنعتی آغاز کرد. گروه مهندسی پارس پژوهان افتخار همکاری با طیف وسیعی از متخصصان صنعت و دانشگاه را داشته و به همین دلیل، آموزش دوره‌های فنی و مهندسی یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های این گروه است. 

این گروه از سال 1393 با دریافت مجوز رسمي از سازمان فني و حرفه‌ای، دوره‌های فنی مهندسی خود را تحت نظارت این سازمان برگزار و مدرك مورد تأیید اين سازمان را صادر می‌نمايد. همچنین این گروه از سال 95 با همکاری اساتید و مشاوران کارآمد، دوره‌های مدیریت و صنایع را برگزار می‌نماید.

چرا پارس پژوهان؟

با توجه به مشغله‌ی کاری اکثر دانشجویان و صنعتگران گروه مهندسی پارس پژوهان در بدو فعالیت خود با تحلیل مناسب جامعه هدف خود اقدام به برگزاری کلاس‌های پروژه محور با مدت زمان کمتر و فشرده‌تر کرد که با استقبال خوبی از سوی دانش‌پژوهان گرامی قرار گرفت.

در این دوره‌ها سعی می شود کارایی‌های نرم افزار و یا تخصص مدنظر به صورت پروژه محور به دانش پژوه انتقال پیدا کند، این نحوه انتقال اطلاعات با توجه به بازخوردهای گرفته شده تأثیر بیشتر و بلندمدت‌تری خواهند داشت.