آکادمی تحلیلگر حرفه‌ای

آکادمی تحلیلگر حرفه‌ای

رویداد‌ها۲۳
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۱۱۷۸
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

سمینار بررسی گزارشات فعالیت فروردین ماه شرکت‌های بورسی

  • آنلاین
  • از ۳۰۰,۰۰۰ تومان
آواتارآکادمی تحلیلگر حرفه‌ای
ارتباط با آکادمی تحلیلگر حرفه‌ای
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره آکادمی تحلیلگر حرفه‌ای

با ابتکار جمعی از خوشنام‌ترین اساتید بازار سرمایه دوره یک‌ساله تحلیلگر حرفه‌ای برای پرورش نسلی جدید از تحلیلگران در بازار سرمایه طراحی شد و در دوره اول افتخار داشتیم در خدمت بهترین اساتید در حوزه‌های مختلف و بیش از 500 نفر از دانشجویانی باشیم که بسیاری از آنها تا پیش‌ازاین دوره نیز جزو فعالان و تحلیلگران توانمند بازار سرمایه بودند. همچنین بیش از 10 نهاد مالی و شرکت خدمات‌دهنده در بازار سرمایه به‌منظور حمایت از این دوره برای ارائه خدمات نرم‌افزاری، سرمایه‌گذاری و استخدام دانشجویان برتر اعلام آمادگی کردند. تا بتوانیم بالاترین استاندارد آموزش بورسی را معرفی کنیم و بتوانیم ادعا کنیم فارغ‌التحصیلان این دوره به‌اندازه کسی که چند سال در یک تیم سرمایه‌گذاری قوی در یک نهاد مالی سابقه کاری دارد، دانش و تجربه کسب می‌کند.

و در نهایت از سوی وزارت علوم این آموزش‌های منحصربه‌فرد شایسته اعطای مدرک  MBA تشخیص داده شد که به دانشجویان موفق اعطا خواهد شد.
با اتکا به این تجربه ارزشمند و سال‌ها تدریس در بازار سرمایه، دوره‌ها و سمینارهای کوتاه‌مدت‌تری از قبیل دوره معامله‌گر فاندامنتال و سمینارهای ماهانه بررسی جامع شرکت‌های بورسی را نیز در اختیار فعالان و علاقه‌مندان به بازار سرمایه قرار می‌دهیم.