انجمن علمی طراحی شناختی

انجمن علمی طراحی شناختی

رویداد‌ها۲
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۱۲۹
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

پژوهش های کاربردی در علوم اعصاب و علوم شناختی

  • تهران
  • ۵۰,۰۰۰ تومان
آواتارانجمن علمی طراحی شناختی
چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۰

فرهنگ و طراحی

  • آنلاین
  • رایگان
آواتارانجمن علمی طراحی شناختی
ارتباط با انجمن علمی طراحی شناختی
شماره برگزارکننده
۰۹۳۰۰۷۰۱۶۴۸
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
درباره انجمن علمی طراحی شناختی

انجمن علمی طراحی شناختی و خلاقیت در پاییز سال 1399 با هدف اولیه ارتقای سطح کیفی آموزش های تکمیلی موسسه آموزش عالی علوم شناختی در راستای معرفی رشته، و ضرورت ارتباط این رشته با جامعه طراحی صنعتی از یک سو و جامعه صنعت از سوی دیگر، توسط حلقه کوچکی از دانشجویان آن مجموعه شکل گرفت. این انجمن توانست تا در مدت زمان کوتاهی پس از تشکیل، با اجرای برنامه های متنوعی در حوزه طراحی و علوم شناختی جایگاه خود را در میان دیگر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های مطرح و پر سابقه کشور پیدا کند.

رویکرد اصلی انجمن علمی طراحی شناختی و خلاقیت، ایجاد و توسعه مهارت های علمی و عملی مورد نیاز دانشجویان و علاقمندان و همچنین برقراری ارتباط پایدار میان صنعت و دانشگاه می باشد. همچنین انجمن کوشیده است تا با جذب اساتید مطرح بین المللی در برنامه های علمی –آموزشی، مخاطبین خود را از آخرین شیوه ها و مباحث علمی در جهان آگاه ساخته وگستره وسیع تری از مفاهیم علمی را به روی ایشان بگشاید.

از دیدگاه سیاست گذاری کلان راه اندازی انجمن علمی طراحی شناختی و خلاقیت با هدف تربیت و آموزش هرچه بهتر دانشجویان بخشی از برنامه بلند مدت توسعه پایدار در کشور به شمار آمده و متخصصین آینده را برای این مهم آماده می سازد.

ضمن پذیرش کمبودها و نواقص باور داریم تا با تربیت و گسترش اذهان خلاق بر مشکلات فائق می آییم و حضور هرکدام از ما در این روند مهم و بنیادین است.