خانه جوان

خانه جوان

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲۸
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰

مثبت کار (دوره تربیت تسهیل گر ویژه کارآفرینی محلات)

  • اصفهان
  • ۵۰,۰۰۰ تومان
آواتارخانه جوان
ارتباط با خانه جوان
وبسایت
https://tavan7.ir/
شماره برگزارکننده
۰۳۱ ۳۴۴۵ ۱۱۳۱
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
درباره خانه جوان

اصفهان شهری با مکتب فلسفی، هنری و ادیان توحیدی با پوشش جمعیتی جوان است که نیازمند مأمنی برای هم‌نشینی هم‌اندیشی و هم‌افزایی برای جوانان می‌باشد از این رو خانه جوان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با هدف ایجاد محیطی آرام و زیبا، مهیج، مفرح و محلی برای بروز و ظهور و شکوفایی استعدادهای نسل جوان راه‌اندازی شده که با خدمات خود به عنوان متولی امور جوانان شهر اصفهان داعیه‌دار این مهم بوده و مشغول فعالیت می‌باشد.

ارزشمندترین نسلی که سرنوشت هر جامعه‌ای را رقم میزند کودکان رؤیای بزرگ شدن و جوانی دارند و میان‌سالان و شهروندان ارشد همواره از دوران جوانی یاد می‌کنند و حسرت گذشته را می‌خورند.
اهمیت جوان توجهی متفاوت را مطالبه می‌کند و نباید از نظر دور نگه داشت که عملاً قوای اجرایی و فکری هر جامعه‌ای متأثر از کیفیت این نسل است. به همین واسطه و با تبیین تفصیلی مطالبی که در مقدمه عنوان شد هدف‌گذاری برای وجود و طی مسیر استراتژیک توسط مجموعه‌ای با عنوان خانه جوان شکل می‌گیرد. خانه جوان و دفتر تخصصی جوان اکنون مأموریتی ویژه دارند تا تمامی توان فکری، مشاوره‌ای، تشکیلاتی، حمایتی و آموزشی خود را در اختیار نسلی قرار دهند که می‌خواهد مدیریت جامعه را در عرصه‌های مختلف بر عهده بگیرند.

بی‌تردید وجود چنین ظرفیتی در شهر اصفهان می‌تواند به افزایش کیفیت و مزیت نسبی افرادی منجر شود که از خانه جوان و دفتر تخصصی جوان در مسیر حرکت خود استفاده می‌کنند جوان در خانه جوان آماده پذیرش نقش‌هایش می‌شود و همراهی و بهره‌مندی از این مرکز به همگان توصیه می‌شود.