"ستاره خورشید هنر"

"ستاره خورشید هنر"

رویداد‌ها۴
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲۳
پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰

شخصی سازی هویت هنری

  • آنلاین
  • ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
آواتار"ستاره خورشید هنر"
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

شخصی سازی هویت هنری

  • تهران
  • از ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
آواتار"ستاره خورشید هنر"
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰

بالابردن موفقیت اثر هنری در NFT

  • آنلاین
  • از ۱۵۰,۰۰۰ تومان
آواتار"ستاره خورشید هنر"
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰

اقتصاد نوین هنر (NFT & METAVERSE)

  • آنلاین
  • رایگان
آواتار"ستاره خورشید هنر"
ارتباط با "ستاره خورشید هنر"
شماره برگزارکننده
۰۹۱۵۰۰۱۱۰۹۱
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
درباره "ستاره خورشید هنر"

استارتاپ "ستاره خورشید هنر" نخستین مرجع مجازی هنرمندان در حوزه های

METAVERSE - NFT - AVATAR


معرفی: "ستاره خورشید هنر" یک استارت آپ می باشد و همه کسانی را که دارای توانایی هنری حرفه ای و حتی علاقمندانی که توانمندی هنری اندکی دارند را با عنوان: پیشکسوت، هنرمند و هنرور در تمامی عرصه های هنری با توجه به سطح و فعالیت و تجربه آنها معرفی و حمایت می کند.

این حرکت موجب خواهد شد تا امکان بروز استعداد و توانایی افراد با بهرمند ی از تجربه پیشکسوتان و تکنولوژی روز دنیا شکوفا و حرکت داده شود. در واقع با حضور روز افزون فضای مجازی بستری گروهی و رو به رشد را فراهم آورده است. همچنین معرفی، آشنایی و مشاوره برای صفحه های مجازی، موجب پویایی فعالیت هنری افراد خواهد شد.

پس از آغاز فعالیت صفحه artsunstar@ اطلاعات در سه بخش: پیشکسوتان هنرمندان هنروران در وب سایت artsunstar.ir با امکان دسترسی برای افراد جهت بار گذاری مطالب و گالری NFT فعالیت ها ممکن می باشد.

"ستاره خورشید هنر" بر آن است تا با این روش مرجع کامل و مطمئنی با حضور تمامی افراد واجد شرایط برای معرفی و شناخت سایر رشته های هنری و علاقمندان فراهم آورد. این امر سبب می گردد تا جویندگان هنر به آسانی با افراد این حوزه و پیشینه و سابقه هر فرد آشنا شده و با آنان ارتباط برقرار کنند. همچنین فرصتی برای ایجاد بانک اطلاعاتی، معرفی و ارتباط بین پیشکسوتان، هنرمندان و هنروران با ارائه آثار در تمامی شاخه های هنری فراهم آمده، و موجب ارتباط و همدلی در یک مجموعه دوستانه می گردد. که قطعا جایگاه شایسته هنر نزد جامعه و هنردوستان خواهد بود.
.
ما این فرصت را با یکدیگر خواهیم داشت تا با ارزیابی فعالیت حاضرین در "ستاره خورشید هنر" پس از بررسی هیئت های کارشناسی و انتخاب، در مراسم سالانه یادمان ستاره طلایی را به پیشکسوتان، هنرمندان و هنروران اهدا کنیم.
.
با سپاس / رضا دیده بان
استارت آپ "ستاره خورشید هنر"