شرکت بهین فناوری مهراد پژوه- قم

شرکت بهین فناوری مهراد پژوه- قم

رویداد‌ها۱۰
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۱۲۰
پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰

تور رفع نیاز فناوری شرکت پاکشوما

  • قم
  • رایگان
آواتارشرکت بهین فناوری مهراد پژوه- قم
ارتباط با شرکت بهین فناوری مهراد پژوه- قم
شماره برگزارکننده
۰۲۵۳۳۵۵۱۲۸۵
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره شرکت بهین فناوری مهراد پژوه- قم

 

شرکت دانش بنیان بهین فناوری مهراد پژوه یکی از شرکت های فعال حوزه تبادل فناوری در استان قم است که طی 4 سال فعالیت خود اقدامات مختلفی برای شناسایی و رفع نیازهای فناوری در استان صورت داده است. هم اکنون این شرکت تنها شرکت دانش بنیان ارائه خدمات تبادل فناوری در استان و معدود شرکت های دانش بنیان این حوزه در کشور است که همکاری خوبی با مراکز و شرکت های فناور کشور دارد.

این شرکت تاکنون به بیش از ۴۰ شرکت صنعتی و فناور خدمات خود را ارائه کرده است. تمرکز شرکت بر استخراج و تحلیل نوآوری شرکت ها، ثبت اختراع و طرح صنعتی نوآوری ها، ارزشگذاری دانش فنی، تاسیس شرکت دانش بنیان و انتقال فناوری به واحدهای صنعتی است.

این شرکت دانش بنیان به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه زیست بوم فناوری رایمندتک، متشکل از متخصصان حوزه های مختلف فناوری و شبکه ای گسترده از خدمات مورد نیاز شرکت ها است که خدماتی یکپارچه از رصد فناوری تا انتقال فناوری ارائه می کند تا علاوه بر تبدیل نوآوری به دارایی، امتیاز رقابتی شرکت را در بازار افزایش دهد. این شرکت کارگزار مراکز مختلفی از جمله مراکز زیر است:

- شرکت شهرک های صنعتی ایران

-پارک علم و فناوری استان قم

-فن بازار ملی ایران

- ستاد توسعه فناوری نانو

<!-- [if gte mso 9]><xml> </xml><![endif]--><!-- [if gte mso 9]><xml> Normal0falsefalsefalseEN-USX-NONEFA </xml><![endif]--><!-- [if gte mso 9]><xml> </xml><![endif]--><!-- [if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Century Gothic",sans-serif;} </style> <![endif]--></p>