نیکان رسانه بازار سرمایه

نیکان رسانه بازار سرمایه

درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲
ارتباط با نیکان رسانه بازار سرمایه
شماره برگزارکننده
۰۲۱-۸۸۰۱۳۸۷۱ ۰۲۱-۴۱۶۷۴۰۰۰
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره نیکان رسانه بازار سرمایه

شرکت نیکان رسانه بازار سرمایه به عنوان شرکت اطلاع رسانی تخصصی فعال در بازار سرمایه، صاحب نشریات ماهنامه بازار و سرمایه و هفته نامه اطلاعات بورس و پایگاه اطلاع رسانی صدای بورس است.

الف: هفته نامه بورس:

این نشریه با 8 سال سابقه انتشار به عنوان تنها نشریه هفتگی بازارهای مالی است که با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای شرکت‌های فعال در بازارهای پول و سرمایه، ارائه گزارش‌های تحلیلی، بررسی صنایع، تاثیرپذیری بازار سرمایه از اخبار داخلی و بین المللی و .... پای در عرصه اطلاع رسانی گذاشته و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار بسته است.

ب:ماهنامه بازار و سرمایه:

این نشریه با سابقه یک دهه انتشار و نگاه ویژه به بازارهای مالی به ویژه بازار سرمایه تلاش کرده، با ارائه گزارش‌های تخصصی موضوعات تاثیرگذار بر بازارهای مالی به ویژه شرکت‌های فعال در بازارهای پول و سرمایه را بررسی و با کمک خبرگان هر حوزه به واکاوی موضوعات بپردازد. 

ج: پایگاه اطلاع رسانی رسانه بازار سرمایه sedayebourse.ir

با توجه به نفوذ حداکثری فضای مجازی در مسائل روزمره زندگی افراد، می‌توان لزوم حضور در این فضا را برای اطلاع رسانی هر چه بهتر به عنوان یک رسالت برای همه رسانه‌ها در نظر گرفت. لذا مجموعه نیکان رسانه بازار سرمایه با بررسی جامع در حوزه های مرتبط به این موضوع با عنوان sedayebourse.ir توانسته جایگاه مناسب خود را در اینستا گرام، تلگرام و... پیدا کند و به عنوان یک رسانه، اطلاعات با کیفیت و مناسب را در اختیار افراد جامعه قرار دهد.