hermesapply@gmail.com

hermesapply@gmail.com

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۴۹
پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

وبینار جامع تمامی نکات مهاجرت تحصیلی به ترکیه

  • آنلاین
  • رایگان
آواتارhermesapply@gmail.com
ارتباط با hermesapply@gmail.com
شماره برگزارکننده
۰۲۱۲۸۱۱۱۱۰۷
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره hermesapply@gmail.com

گروه مهاجرتی هرمس اپلای

تحصیل در رشته پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی و حتی رشته های پیراپزشکی آرزوی خیلی از افراد می باشد که برای رسیدن به آن سال ها درس میخوانند و برنامه ریزی میکنند تا به هدفشان برسند .ولی روند پیش رو برای بسیاری از افراد سخت و ممکن است به سرانجام نرسد .

علاوه بر همه اینها ممکن است شما دورنگار جذاب تری از آینده خود داشته باشید و دوست داشته باشید در دانشگاه های برتر جهان تحصیل کنید تا بتوانید پس از آن به راحتی وارد بازار کار در کشور های اروپایی و آمریکایی شوید . 

پس اگر رویای بزرگ تر از تحصیل ساده در ایران دارید و میخواهید بعد از تحصیل آینده ای در بهترین کشور های اروپایی و آمریکایی داشته باشید در این وبینار حتما با ما همراه باشید.

 

مزایای تحصیل در ترکیه

اعتبار بالای مدارک دانشگاهی ترکیه در تمام دنیا و معتبر بودن مدارک دانشگاهی

دریافت بورسیه تحصیلی در بهترین دانشگاه ها و  رشته ها در صورت واجد شرایط بودن

هزینه های پایین زندگی دانشجویی در ترکیه در قبال کیفیت بالای زندگی

کیفیت بالای آموزشی در ترکیه که به عنوان 10 قطب آموزشی دنیا است

اجازه کار در ترکیه در هنگام تحصیل برای تامین کامل هزینه های زندگی

تبدیل اقامت تحصیلی در ترکیه به کاری و دریافت پاسپورت ترکیه

 

پیش نیاز های تحصیل در ترکیه

شرایط تحصیل در ترکیه  نسبت به دانشگاه ها و رشته ها متفاوت است. هر دانشگاه متناسب با قوانین خود ممکن است آزمون متفاوتی برگزار کند. قوانین دانشگاه ها در مقاطع مختلف متفاوت است . 
آزمون های متفاوتی مانند یوس، SAT، الس، GRE برگزار میکند. که در این ورکشاپ شرایط هر دانشگاه با آزمون های مورد نیاز اولیه بررسی می شود. 

آزمون یوس ترکیه: یوس آزمون ورودی اکثر دانشگاه های ترکیه است که هر دانشگاه آزمون مخصوص به خود را دارد و آزمون جداگانه ای از متقاضیان دریافت میکند. و تنها از سه مبحث ریاضی و هوش و هندسه در این آزمون سوال مطرح میشود.

آزمون SAT: به طور کلی، آزمون SAT برای ارزیابی مهارت‌های نوشتاری، کلامی و ریاضی داوطلبان طراحی شده است. متقاضیانی که خواهان شرکت در دوره های کارشناسی و ادامه تحصیل در این مقطع، به خصوص در کشوهایی مثل ترکیه ایالات متحده آمریکا، استرالیا و کاناداهستند، ملزم به گذراندن آزمون SAT و کسب نمره قبولی در آن هستند.