آکادمی بتسا

آکادمی بتسا

رویداد‌ها۲
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰

سمینار توازن کار و خانواده

  • تهران
  • ۱۴۸,۰۰۰ تومان
آواتارآکادمی بتسا
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰

کارگاه آموزشی ۲ روزه رفتار حرفه‌ای در کار

  • تهران
  • ۵۰۰,۰۰۰ تومان
آواتارآکادمی بتسا
ارتباط با آکادمی بتسا
شماره برگزارکننده
۰۲۱۸۸۱۹۶۰۶۲
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره آکادمی بتسا

تاریخچه:

آغاز فعالیت‌های بتسا به سال‌های آغازین دهه 80 بازمی‌گردد. در آن زمان با رشد چشمگیر فعالیت واحدهای صنعتی و تمرکز بر مسائل توسعه‌ای و رویکردهای سیستمی، خدمات آموزشی متنوعی به صنایع مختلف ازجمله صنعت خودرو، زنجیره مرتبط با پروژه‌های عمرانی و صنایع وابسته به نفت و گاز و پتروشیمی ارائه گردید.

در سال‌های بعد تمرکز بیشتر این مجموعه بر برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح دانشگاه‌های کشور قرار گرفت و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت مرتبط با آماده‌سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار در دستور کار قرار گرفت. این برنامه‌ها در دانشگاه‌های آزاد کشور و بعداً در سطح دانشگاه‌های دولتی ازجمله دانشگاه صنعتی شریف اجرا گردید.

پس از اخذ تجربیات موفق در بخش آموزش، این مجموعه همکاری خود با واحدهای بزرگ خدماتی و بازرگانی را نیز در قالب پروژه‌های مشاوره آغاز نمود که از آن جمله می‌توان به آموزش و مشاوره PMBOK در مؤسسه مطالعات انرژی و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، ایجاد چارچوب توسعه و پرتال اطلاع‌رسانی در پتروشیمی بوشهر و ارائه بسته‌های آموزشی مدیریتی در شرکت سامسونگ اشاره کرد.

از سال 1395 فعالیت‌های آموزشی این گروه در قالب شرکت برهان توسعه سامان با نام تجاری بتسا (BETSA) ادامه یافت و هم‌اکنون آکادمی بتسا افتخار همکاری با مؤسسات و سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی را در پیشینه خود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

 

زمینه فعالیت:

آموزش:

آکادمی بتسا ارائه‌دهنده خدمات آموزشی متنوعی به سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی می‌باشد و به‌عنوان نماینده انحصاری شرکت CBS انگلستان و IWCF در ایران، تاکنون بیش از پانصد دوره آموزشی به همراه گواهینامه‌های معتبر با قابلیت ردیابی از طریق سایت اینترنتی در حوزه‌های زیر برگزار نموده است:

-        سازمان و مدیریت،

-        مدیریت منابع انسانی (HRM

-        مالی و حسابداری،

-        حقوقی،

-        بیمه،

-        بازرگانی،

-        مدیریت پروژه،

-        سیستم‌های HSE،

-        استانداردهای ISO،

-        دوره‌های تخصصی فنی و مهندسی...

 

 در حال حاضر برگزاری این دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از اساتید مجرب و متخصص به روش‌های مختلف مانند برگزاری در محل  آکادمی، برگزاری دوره‌ آموزشی در محل سازمان‌ها طبق نیاز ایشان و برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری مانند دوره‌های آموزشی مکاتبه‌ای و الکترونیکی (E-Learning) صورت می‌پذیرد.

پژوهش:

شرکت برهان توسعه سامان (بتسا) با همکاری جمعی از اساتید مجرب دانشگاه‌ها و پژوهشگران عرصه‌های مرتبط با مدیریت و بهره‌وری، سازمان، روانشناسی و ... در زمینه پروژه‌های پژوهشی نیز با سازمان‌های بزرگ دولتی همچون شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز و ... و بخش خصوصی همکاری می‌نماید.

 مشاوره:

مجموعه بتسا در قالب پروژه‌های مشاوره سازمانی (مشاوره مدیریت) و برنامه‌های توسعه فردی (Coaching & Mentoring) به مشتریان خود ارائه خدمات می‌نماید. این پروژه‌ها در زمینه‌ّهای متفاوتی ازجمله موارد زیر تعریف و اجرا می‌گردند:

-        مدیریت بهره‌وری،

-        استقرار سیستم‌های مدیریتی بر اساس استانداردهای ISO،

-        راه‌اندازی و بهره‌برداری واحدهای HSE،

-        سیستم‌های اطلاعات مدیریت MIS،

-        تعالی سازمانی،

-        مدیریت دانش،

-        مدیریت پروژه (PMBOK

-        ...

انتشارات:

 

از فعالیت‌های در حال انجام مجموعه بتسا، راه‌اندازی دپارتمان انتشارات و تولید محتوا می‌باشد که در این خصوص مواردی در دست تألیف و ترجمه می‌باشند و به‌زودی منتشر خواهند شد.