امن پردازان کویر

امن پردازان کویر

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۴۶
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰

نخستین رویداد برنامه نویسان امنیت

  • یزد
  • رایگان
آواتارامن پردازان کویر
ارتباط با امن پردازان کویر
شماره برگزارکننده
+۹۸۲۱۴۲۲۳۸۰۰۰
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره امن پردازان کویر

فناوری اطلاعات و شبکه‌های ارتباطی، یکی از مهمترین مباحث جدیدی است که در دنیای تکنولوژی مطرح و شرکت­های دولتی و خصوصی به­ صورت خواسته و ناخواسته به ­سوی آن در حال حرکت بوده و خواهان استفاده از مزایای آن می‎باشند. مزایایی همچون بازدهی بالا، کاهش هزینه­‎های جاری، عدم نیاز به حضور مکانی افراد. اما این تکنولوژی جدید، با یک مشکل اساسی و مهم روبرو است که سرعت رو به رشد این تکنولوژی را کند نموده و مانع پیشرفت این تکنولوژی برتر در تمام زمینه­‎های مذکور گردیده است. امنیت، گلوگاه اصلی پیشرفت این فناوری جدید میباشد و بالطبع در دنیای دیجیتال، سرمایه زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

شرکت فنی و مهندسی امن‌­پردازان کویر به منظور ارائه راه کارهای یکپارچه حرفه ای در زمینه شبکه و امنیت اطلاعات و پاسخ به نیازهای روزافزون دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در سطح استان و کشور، در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد.

 

این شرکت با اعتقاد به اینکه کیفیت خدمات، رمز ماندگاری در حوزه بازار فناوری اطلاعات می‎باشد به این باور رسیده است که برطرف نمودن نیاز مشتری با بالاترین کیفیت و ایجاد تعهد کامل نسبت به آن بایستی مهمترین رسالت شرکت باشد و در این راستا با تکیه بر تخصص پرسنل خود و ایجاد بستر مناسب برای تولید دانش در شرکت، گام محکمی را برداشته است.