علیرضا غفاری

علیرضا غفاری

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۱۶
پنج‌شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

پرورش رهبر حرفه ای (Professional Leader)

  • تهران
  • ۱۲۰,۰۰۰ تومان
آواتارعلیرضا غفاری
ارتباط با علیرضا غفاری
شماره برگزارکننده
۰۹۰۲۰۰۷۶۵۷۸
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره علیرضا غفاری

معرفی

 

فعالیت حرفه ای این گروه از سال 1384 با بنیان‌‌ گذاری "مشاورین کسب و کار گابریک (Gabrick Business Consultants)" آغاز گردید. این مشاور ابتدا کار خود را از یک مشاورسیستمی صرف برمبنای استانداردهایی نظیر ISO9001:1994 و مدل های سرآمدی نظیر EFQM آغاز نمود و با سرمایه گذاری های انجام شده، توانست به یک مشاور مادر (Principal) و کارآزموده در حوزه "توسعه شرکتی (Corporate Development)" تبدیل گردید. این مشاور با دانش به روز خود و تجربیاتی که در فضای مشاوره کشور هنوز نو می نماید و با بینشی که از کسب و کارهای داخل کشور دارد، به عنوان همکار و شریک استراتژیک در کنار رهبران متعددی در به سازی، نوسازی، باز زنده سازی و رشد شرکت ها و کسب و کارهایشان می باشد.

این مشاور در سال 1395 (با 11 سال تجربه کاری) و با هدف تمرکز بیشتر بر توسعه رهبری کسب و کارها (Business Leadership Development)، توسعه استعداد شهریوران را تاسیس نمود. امروز پس از گذشت حدود 6 سال، شهریوران مفتخر است که:

+   بیش از 65 کارگاه متنوع کسب و کاری را در شرکت ها برگزار می کند

+   مجهیز به متدولوژی چند جانبه ابداعی خود در حوزه توسعه رهبران می باشد

+   فضای تغییر فرهنگ و تحول را در انسان‌ ها ایجاد می نماید

+   رهبران متعددی را در مسیر توسعه خود یاری رسانده است

 

سه سال بعد یعنی در سال 1398 نیز با راه اندازی "مربی گری و توسعه فردی هدهد" به نیاز افراد و جان های علاقمند توسعه پاسخ گفت.

 

امروز در شهریوران اعتقاد داریم که یکی از بزرگنرین مشکلات کسب و کارهای ایرانی، کمبود جدی "رهبران توانمند و شایسته" است.

خواهشمند است در نظر داشته باشید که در نقاط مختلف دنیا، رهبران کسب وکاری با هوش تز از شما نیستند ولی ممکن است با شایستگی والاتری، بتوانند سبد بزرگ تری از کسب و کارها را اداره نمایند.

از این رو در شهریوران سال ها تمرکز ایجاد نمودیم تا با شایستگی های به روز رهبران در تراز جهانی (World Class) آشنا شویم، به آن بیندیشیم و به قدر وصع تحربه نماییم.

اکنون برآنیم که یافته ها و مسیر پیشنهادی خود را با تشنه ترین جان ها به اشتراک بگذاریم و به سهم خود ادای دینی نماییم.

بنابراین در این روبداد، شهریوران قصد دارد از بورسیه پرورش رهبری که برای 15 نفر تدارک دیده است رونمایی کند و کارگاه های آموزشی و خدمات کوچینگ و منتورینگ مرتبط خود را معرفی نماید.

 

در این رویداد که روز پنجشنبه 9 تیرماه 1401 در ساعت 14 تا 17 در محل پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد، بر آن هستیم که سه مورد را با شما به اشتراک بگذاریم:

1. مسیر راه رهبر شدن

2. خدمات کوچینگ و منتورینگ و کارگاه های یادگیری ویژه ای که برای طی این مسیر طراحی کرده ایم

3. معرفی بورسیه پرورش رهبری برای 15 نفر

 

به امید دیدار جان های تشنه توسعه شما در این جلسه!