لینکاپ وارستگان

لینکاپ وارستگان

رویداد‌ها۳
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲۲
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰

چگونه رزومه تاثیرگذاری داشته باشید؟

  • مشهد
  • ۱۰,۰۰۰ تومان
آواتارلینکاپ وارستگان
چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰

چگونه برند فردی خود را مطرح کنیم

  • مشهد
  • ۲۰,۰۰۰ تومان
آواتارلینکاپ وارستگان
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰

انتخاب و ثروت

  • مشهد
  • ۱۰,۰۰۰ تومان
آواتارلینکاپ وارستگان
ارتباط با لینکاپ وارستگان
شماره برگزارکننده
+۹۸ ۹۱۵ ۴۷۸ ۶۴۱۸
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
شبکه‌های اجتماعی
درباره لینکاپ وارستگان

لینکاپ یک استارتاپ جوان و نوپا است که به تازگی شروع به کار کرده و پتانسیل بالایی برای رشد داره. استارتاپ لینکاپ توسط تیم های کوچیک شکل گرفته که با ایده تولید محصول و ارائه خدمت در حوزه های خاص فعالیتش رو شروع کرده. در واقع هدف اصلی لینکاپ رفع یک نیاز ساده است (پیدا کردن شغل). یکی دیگر از اهداف لینکاپ، کارآفرینی است و افرادی که ایده های بکر و نوآورانه‌ای دارند می تونن در لینکاپ مطرح کنن تا از این راه بتونن ایده شون رو عملی کنن.

حدود یک سال پیش بود که انجمن دانشجویی باهدف کارآفرینی و کاریابی به وجود اومد. هدف این انجمن پیدا کردن دانشجویان مستعد برای کار حضوری یا غیر حضوری بود. 

با وجود اینکه دانشجویان در یک محیط بودن اما از مهارت های جانبی هم اطلاع نداشتن . با شروع فعالیت این انجمن مهارت های جانبی دانشجوبیان مثل طراحی، تدوین، ترجمه و ... شناسایی شد و دانشجوییان تونستن هم‌راستا با مهارتشون شروع به فعالیت کنن که همین شروع فعالیت باعث ایجاد رزومه برای دانشجویان شد

بعد از یک سال فعالیت انجمن دانشجویی لینکاپ در تاریخ 20 آبان 1397 انجمن به استارتاپ لینکاپ وارستگان با حمایت مرکز آموزشی عالی وارستگان تبدیل شد و حالا با 13 عضو که شامل 4 تیم است مشغول به فعالیت است. 

پس از تبدیل انجمن به استارتاپ خدمت جدیدی به لینکاپ اضافه شد که در آن افراد ابتدا استعدادیابی شده و باتوجه به استعدادشون شغل های مناسب به اونها معرفی میشه و همین طور دوره های لازم برای مهارت های مرتبط با استعدادشون به افراد توصیه میشه.

اگر رزومه ندارید اما مهارت دارید و شروع به کار نکردید، با پیدا کردن کار رزومه هم ایجاد میشه. 

?اگر هم شرکت دانش‌ بنیان دارید بهمون اعلام کنید تا  نیروی متخصص به شما معرفی کنیم

?اگر هم محصول جدیدی دارین و نیاز به تبلیغات و فروش اون دارین، میتونین به استارتاپ لینکاپ بسپرین