مدرسه کسب و کار  سکه

مدرسه کسب و کار سکه

رویداد‌ها۱
درباره برگزارکننده
ارتباط با برگزارکننده
دنبال کنندگان۲
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰

نوجوان پریسکوپی

  • اصفهان
  • ۵۹۶,۰۰۰ تومان
آواتارمدرسه کسب و کار سکه
ارتباط با مدرسه کسب و کار سکه
شماره برگزارکننده
۰۹۱۳۱۸۸۷۸۲۵/۰۳۱۳۶۲۶۲۲۸۰
تماس از طریق ایوند
ارسال پیام
درباره مدرسه کسب و کار سکه

نوجوان پریسکوپی

توضیحات

دلیل بیکاری بسیاری از جوانان امروزی، در حقیقت عدم تطابق مهارت‌هایشان با نیازات مشاغل امروزی است. به عبارت دیگر، بسیاری از مشاغل امروزی تا چندسال گذشته یا اصلا وجود خارجی نداشته یا دست کم بسیار متفاوت از شکل امروزی بوده و همین باعث شده بسیاری از جوانان امروزی توانایی‌های لازم برای ایفای نقش در این مشاغل جدید را نداشته باشند.

اما مشاغل امروزی تحت تاثیر سرعت رشد تکنولوژی همچنان در حال تغییر است و نمی‌توان تصور دقیقی از آینده داشت؛ برهمین اساس نوجوانان بهتر است قبل از رسیدن به سنین جوانی، مهارت‌های مشاغل آینده‌دار را فراگرفته تا بتوانند با آغوش باز و اعتماد به نفس بالا، به استقبال جوانی خود بروند و در قبال تغییرات احتمالی آینده نیز قدرت واکنش بالایی داشته باشند.

ما در این دوره، کاری می‌کنیم تا هر نوجوان بتواند خیلی زود، کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی کند. لازم به گفت است که مبنای این دوره، اینستاگرام است اما می‌توان در تمام پلتفرم‌های مجازی از مباحث آن بهره برد.

  • در این دوره، سنگ بنای پول درآوردن را سرجایش می‌گذاریم! در حقیقت هر کسب و کاری اصولی دارد و ابتدا باید این اصول را فراگرفت. البته در اینجا مبنای ما کسب و کار آنلاین است.
  • در دنیای امروزی، کسب و کارهایی که شخصیت تاثیرگذار و کاریزماتیکی دارند، بیشتر مورد انتخاب مشتریان خود قرار می‌گیرند! نیاز به داشتن کاریزما یکی از بزرگترین تفاوت‌های کسب و کارهای امروزی به نسبت گذشته است که اصول آن را فرا خواهید گرفت.
  • برای جذب مخاطب به تماشای محتوای پیجتان، یا خرید محصول و خدماتتان، باید تولید محتوا کنید؛ اما تولید محتوا نیاز به تقویم محتوا دارد که تقویم، خود برپایه‌ی تاکتیک‌های تولید محتوا پی‌ریزی می‌شود و خود تاکتیک‌ها نیز برپایه‌ی استراتژی تولید محتوا تدوین می‌شود. در این دوره، درباره‌ی هر سه مورد به طور تخصصی صحبت می‌کنیم.
  • اگر ندانید هوش مصنوعی و الگوریتم اینستاگرام چطور شما را قضاوت می‌کند، نمی‌توانید نظرش را به خود جلب کنید؛ ما براساس آخرین تغییرات الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 در این دوره صحبت خواهیم کرد.
  • اگر بهترین محتوا را تولید کنید یا بهترین محصول و خدمات را داشته باشید اما نتوانید درست و موثر بازاریابی کنید، شما شکست خواهید خورد؛ در این دوره اصول بازاریابی در اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.
  • اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی است و در شبکه‌های اجتماعی یک قانون مهم داریم: «شما باید اجتماعی باشید»؛ پس لازم است چشم در چشم دوربین با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید؛ کاری که اصلا راحت نیست اما ما آن را برای شما به کاری بسیار آسان تبدیل می‌کنیم.

شرکت در این دوره به چه افرادی توصیه می­شود؟

  • نوجوانانی که خود را در قبال آینده‌ی شغلی خود مسئول می‌دانند
  • همه‌ی افرادی که در پی راه‌اندازی کسب و کار آنلاین هستند

درباره‌ مدرس:

پوریا جعفری با بیش از 8 سال سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی گرافیک دو و سه‌بعدی، طراحی تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و ساخت تیزرهای تبلیغاتی و هم اکنون به عنوان مدیر و کارشناس دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای یک شرکت بین المللی، قصد دارد در این دوره به مباحثی در خصوص کسب و کار آنلاین برپایه‌ی اینستاگرام بپردازد که کمتر کسی تابحال در دوره‌های خود درباره‌ی آن صحبت کرده است.