رویداد به پایان رسیده است!
کارگاه بررسی و چگونگی ساخت بازی‌های چندنفره در تاریخ سه‌شنبه ۲۹ بهمن به پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)

رویدادهای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم

پنج‌شنبه ۸ اسفند

خلق اثر مکتوب

  • تهران
  • ۵۰۰,۰۰۰ تومان
آواتارنفیسه حکمت
چهارشنبه ۱۴ اسفند

UniBest : CSGO 1vs1

  • تهران
  • رایگان
آواتارDreamGoal
چهارشنبه ۱۴ اسفند

UniBest : DOTA2 1vs1

  • تهران
  • رایگان
آواتارDreamGoal
کاور
سه‌شنبه ۲۹ بهمن

کارگاه بررسی و چگونگی ساخت بازی‌های چندنفره

  • رایگان
  • تهران
  • تکنولوژی
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

سخنرانان

سیاوش جعفرزاده
سیاوش جعفرزاده
برنامه نویس بازی های پسرخوانده و ارتش های فرازمینی

گزیده ای از کارگاه: در این کارگاه به بررسی دو معماری رایج ساخت بازی های چند نفره lockstep و client server خواهیم پرداخت. همچنین نکات کلیدی در پیاده سازی، مزیت ها ومعایب هر روش را شرح خواهیم داد
بازی های چند نفره
شرح مختصر معماری lockstep
شرح مختصر معماری client server
مبانی networking
پیاده سازی معماری lockstep
(determinism, randomization, synchronization, cheat detection)

پیاده سازی معماری کلاینت سرور
replication, rpcs, state sharing, lag compensation, simulation and prediction

حامیان

حامی

آدرس: تهران میدان هفت تیر. خیابان بهارشیراز. خیابان سلیمان خاطر. کوچه گلزار. نبش زیرک زاده. پلاک 32