رویداد به پایان رسیده است!
بازی ساز شو! به روایت ماریو در تاریخ پنج‌شنبه ۱۷ امرداد به پایان رسیده است. (جزئیات بیشتر)
کاور
پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۶:۰۰

بازی ساز شو! به روایت ماریو

  • از ۱۰,۰۰۰ تومان
  • شیراز
  • تکنولوژی
مهلت ثبت‌نام برای این رویداد به پایان رسیده است.

بازی ساز شو!


 

سلام، خوب هستین؟

شما که الان دارید این متن رو میخونید قطعا با سری بازی‌های ماریو، تولید شده توسط شرکت نینتندو آشنا هستید.

خیلی از شماها با این بازی‌ها خاطره دارید، و حداقل یک ویرایش از اون رو بازی کردین.

اگر دوست دارین با ابزاری آشنا بشید که بتونید باهاش این بازی رو بسازید یا یک ویرایش مخصوص به خودتون از این بازی ارائه بدین حتما توی رویداد ما ثبت نام کنید. 

 

شک نکنید ارزش امتحان کردن داره، اگر هم ناراضی بودین مبلغ پرداختیتون رو برمی‌گردونیم.

 

 

سخنران

محمد حسن سیافان
محمد حسن سیافان
مهندس ارشد پارس بیناتک

زمان‌بندی رویداد

عنوانشروعپایان
آغاز و خوش‌آمدگویی۱۶:۰۰۱۶:۱۵
معرفی بازی سازی در ایران۱۶:۱۵۱۶:۴۵
بازی کنید!۱۶:۴۵۱۷
ساخت بازی ماریو - قسمت اول۱۷:۰۰۱۸:۰۰
استراحت و پذیرایی۱۸۱۸:۱۵
ساخت بازی ماریو - قسمت دوم۱۸:۱۵۱۹:۰۰

درباره ما


رویداد ((بازی‌ساز شو! به روایت ماریو)) توسط شرکت پارس بیناتک، طراح و تولیدکننده نرم ­افزارهای صنعتی، اپلیکیشن­ های موبایل و صفحات وب، جهت آشنایی با دوره­ های­ توانمندسازی و تامین نیروی مورد نیاز بازارکار شرکت، برگزار می­ گردد.

 

تجربه ما و همکارانمان نشان داده که فارغ­ التحصیلانی که از دانشگاه­ ها یا موسسات آموزشی مدرک دریافت می­ کنند، با وجود داشتن دانش لازم، مهارت و تجربه کافی برای حضور در پروژه های صنعتی و تجاری را ندارند. بعضی از شرکت ­ها برای حل این مشکل دوره ­های کارآموزی برگزار می ­کنند، اما راه­کاری که در شرکت ­های بین­ المللی انجام می­ گیرد. برگزاری دوره­ های آموزشی موسوم به دوره راه­ اندازی کدنویسی (Coding bootcamp) است. شرکت پارس بیناتک با ایجاد زیر برند ((اوستانجار)) سعی در آموزش فرصت­‌های شغلی به شیوه تجاری دارد.

 

 


ما را بیشتر بشناسید


سایت شرکت      سایت اینستاگرام                   

 

جهت اطلاع از سایر خدمات مهندسی و مشاوره ای شرکت با ما تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت مراجعه کنید.

 

 

 


داستان اوستانجار


داستان اوستا نجار و ارتباط  با برنامه‌نویسی را با قلم دکتر سعید جمالی مدیر آموزش و تحقیقات شرکت دنبال کنید.

خب اول سلام! خوبین؟ شمایی که الان دارین این متن رو میخونین به احتمال قوی از جمله افرادی هستید که دوست دارین برنامه نویس بشین و خب قاعدتا یه برنامه نویس خوب و حرفه ای... منتها احتمالا نمی دونین از کجا شروع کنین یا شایدم سردرگمید. اینقدر سایت و سی دی آموزشی و کلاس و دانشگاه و .....!!!! خب حق هم دارید که سردرگم بشید. بذارید بگم منم وقتی دانشجوی کارشناسی کامپیوتر بودم (دقت کنید رشته ام کامپیوتر بودا!) سردرگم بودم. مدام زبان های جدید، نرم افزارهای جدید، تکنولوژی های جدید، نسخه های جدید و .... اما بالاخره با آزمون و خطا و مشورت و تلاش و خلاصه بگم به خیلی جاها سرک کشیدن و تجربه کردن بالاخره راه رو پیدا کردم. مطمئنا این تنها راه نیست منتها حاصل تجربه من و دوستان برنامه نویسم هست که دوست دارم با شما به اشتراک بذارم. راهی که شما دیگه نیازی نیست برای برنامه نویس موفق شدن آزمون و خطا کنید. برگردیم به بحث خودمون، از کجا باید شروع کرد؟ شروع چی؟! خب برنامه نویسی دیگه!!! با من همراه بشید تا در ادامه مسیر پیشنهادی خودم و دوستام رو براتون بگم.

اوستا نجار!

بله درست خوندین! اوستا نجار یا به صورت رسمی استاد نجار. آخه چه ربطی داره به بحث برنامه نویسی؟ من برای اینکه روند گام به گامی که لازمه طی بشه تا تبدیل به برنامه نویس بشید و خب ترجیحا برنامه نویس موفق رو براتون بگم، یه مثال دم دستی از شباهت کار نجارها با برنامه نویس ها می زنم. خب کسی که دوست داره نجار بشه و وسایل خوشگل بسازه چه میز و بوفه و دکوراسیون و خلاصه هرچی! از روز اول نمیگن شما اوستا(استاد!) هستید بفرمایید بسازید که. باید یه مسیر گام به گامی رو طی کنه. در ادامه پنج گام پایه رو براتون میگم.

گام اول: ابزار

در گام اول کسی که میخواد نجار بشه، باید اسم ابزارها رو یاد بگیره. نحوه به دست گرفتنشون و کاربردش و کلا کار کردن باهاشون؛ چرا که تا آخر عمرِ کاری نجاریش بارها و بارها و بارها و تا همیشه باید از اونا استفاده کنه. خب برنامه نویسی هم همینه. باید تو گام اول ابزارهای کاریتو بشناسی. از اونها استفاده کنی و استفاده کنی و استفاده کنی و ... تا روشون مسلط بشی. متاسفانه این گامی که اکثر بچه ها( منظورم خانم ها و آقایون هست! ببخشید تکیه کلامیه که تو دانشگاه باب شده و من سر کلاس به بچه ها!!(دانشجوها) میگم) به خاطر شوق برنامه نویس شدن ازش سرسری رد میشن و تا همیشه لنگ میزنن. بیایم یه بار واسه همیشه این گام رو محکم برداریم.

گام دوم: محیط شناسی و ابزارهای پیشرفته

خب فقط واسه نجار شدن شناخت ابزارهای پایه کافی نیست. باید با ابزارهای پیشرفته تر و خاص تر و متنوع تر آشنا شد و یواش یواش در محیط کارگاه قطعات کوچکتر رو ساخت. در نتیجه در برنامه نویسی هم شما باید پا به محیط جدی تری بذاری و ابزارهای پیشرفته تری رو بشناسی و تمرین کنی و دلیل خیلی از کارهایی که میکنی رو بفهمی و صرفا یه کپی کننده کد نباشی.

گام سوم: ساخت وسایل جدی

خب در گام سوم دیگه مشغول به ساخت وسایل جدی و قابل عرضه میشی. وسایل واقعی میسازی و خودتو رو محک میزنی که دیگه وارد مسیر جدی نجاری بشی. بله درسته، تازه وارد مسیر میشی نه اینکه میشی اوستا. برای اوستا شدن سالها باید زحمت کشید و کار کرد، اما دیگه خیالت راحته که توی مسیری و داری درست میری. توی برنامه نویسی هم دیگه باید توی این مرحله پروژه های جدی انجام بدی.

گام چهارم: اوستا مبل ساز

حالا در گام 4 باید چیکار کرد؟ دقت کردین، خیلی از نجارها علاوه بر اینکه همه چیز رو تقریبا میتونن بسازن اما توی ساخت بعضی چیزا متخصص و معروف میشن. مثلا میگن طرف اوستا هست توی مبلمان، یکی توی دکور و خلاصه هر کی یه تخصصی داره. شما هم باید تخصصت رو انتخاب کنی و توی اون خبره بشی.

گام پنجم: حلقه دوستان

اما گام آخر، باید بگردی و آدم هایی که میتونی در کنارشون کار کنی و با هم یه تیم بشین رو پیدا کنی. با هم بشین یک گروه قوی، یه گروه مکمل، پیش بری و وارد میدون بشی. خب فکر کنم با راه حل پیشنهادی ما آشنا شدین. حالا شاید وقتش باشه که با هم از نزدیک آشنا بشیم، تیم اوستانجار مشتاقانه منتظر شماست.

برگزار‌کننده

آواتار

شرکت پارس بیناتک

مجموعه پارس بیناتک به منظور فعالیت در حوزه فناوری های نوین و سیستم های هوشمند تاسیس گردید. اعضای این شرکت پس از سالها کسب تجربه در حوزه های مختلف کامپیوتر، الکترونیک و تولید نرم افزارها و سخت افزارهای صنعتی اقدام به تشکیل تیمی منسجم و کارآزموده نموده

رویداد های برگزارشده۱۰
  • شروع: پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۶:۰۰
  • پایان: پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۹:۰۰

آدرس: شیراز بزرگراه دکتر حسابی بالاتر از ورودی شهرک آرین